16 Eyl 2013

Rimmel London Scandal Eyes Rimel



























Herkese merhaba!

Bugün sizlere Rimmel London ürünlerinin birinden daha bahsedeceğim. Bu rimeli alırken aslında göz kalemi hediyesine tav olup hemen sepete atmıştım. Bu kadar başarılı olacağını nereden bilebilirdim?

Aslında bir şey alırken güvendiğim bloglarda iyice okuyup alırım dediğim gibi göz kalemi de olunca hemen almıştım. Fırçası plastik değil, tombul ve kıl fırçalardan. Artısıyla eksisiyle başlıyorum;

+ Tek katta müthiş dolgunluk veriyor. Uzunluk açısından 4/4lük sayılmaz ama tek katta uzatma konusunda da oldukça başarılı diğer rimellere göre.

+ Tek kat sürmeniz yeterli geliyor, gün içerisinde hiçbir şekilde akmıyor, bulaşmıyor ve kirpik altına dökülmüyor.

+ Kirpiklerinizi tek tek ayırıyor yalnız 2.kattan sonra biraz topaklanma olmuş kullanan bazı arkadaşlarımda ben böyle bir sorunla karşılaşmadım henüz.

Eksileri;

- Alt kirpiklerinize uygulamada zorluk çekebilirsiniz fırçası baya büyük çünkü. Fakat ben alt kirpiklerime rimel sürmüyorum bu yüzden benim için önemsiz bir detay.

Benim çok çok memnun kaldığım bir rimel oldu kendisi, yalnız ben ilk kat bunu sürüp ikinci kata Lash Accelerator ü uyguluyorum ve çok memnun kaldım sanırım bu iki rimelle devam edeceğim.

Sizin sevdiğiniz rimeller hangileri?

Sevgiler.


6 yorum:

  1. Ben şu aralar clinique high impact maskarayı çok severek kullanıyorum. Ama tek maskaraya takılıp kalmam bunu da deneyeyim;) eline sağlık kuzum<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nyc e benziyor aslında kuzum denersen karşılaştırabilirsin de. Öperim <3

      Sil
  2. Ben Loreal rimelleri cok begeniyorum ve favorim silikon fırcalar amaaa boyle tombik ve iri kıl fırcalı rimeller de hosuma gidiyor. Bu rimeli uzun suredir denemek istiyordum ama bir turlu almamıştım. Su an elimde rimellerim var ama bayramda filan indirim olursa alacagım hatta bazen yanında goz kalemi hediyesi ile yarı fıyatına dusuyor ya o zaman tadından yenmez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de göz kalemi ile beraber almıştım böcek :))

      Sil
  3. Bende çok memnunum şu an golden rose deniyorum :) o da güzel doldunluk konusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de severek kullanmıştım onu :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...