30 Nis 2013

The Balm Time Balm Makyaj Bazı







































Merhabalar;

Bugün sizlere ilk makyaj bazım olan The balmın bu bazından bahsedeceğim. Uzun süreli makyajla kalmadığım için bir baz hiç tercih etmemiştim. Ta ki birkaç ay öncesine kadar.

Ürün şeffaf, kremsi yapıda ve uygulaması çok keyifli. Az bir miktar tüm cildiniz için yeterli.

Bu bazı sürer sürmez yüzünüz yumuşacık kadife gibi oluyor, cildinizi makyaja hazırlıyor. Tabi ki içerdiği silikon sayesinde.

Fondöten, bb krem, renkli nemlendirici ne sürerseniz yüzünüze kalıcılığını arttırıyor. Cildi kurutmuyor, hatta nemlendiriyor.

Çok uzun süre her gün arka arkaya kullandığımda bana sivilce yaptı. Haftada birkaç güne indirip problemimi çözdüm.

Bunu göze süren arkadaşlar varmış sakın yapmayın bu sadece yüz bazı gözlerinize zarar verirsiniz.

Fiyatı 32 Tl olması lazım, sadece Gratislerden temin edebilirsiniz.

Hoşçakalın :)

29 Nis 2013

Nisan Favorileri/Sık Kullanılanlar








































Merhabalar!

Her ay olduğu gibi bu ay da favoriler yazımla karşınızdayım. Bakalım bu ay en çok neleri kullanmışım;


Ten Grubunda;

The Balm Time Balm Makyaj Bazı: Her ay göreceksiniz sanırım favorilerimde, yazısı yakında.

The Balm Balm Shelter Renkli Nemlendirici: Project pandeki fondötenim bitti ve buna döndüm çok şükür. Yaz için harika bir ürün sanırım anneler gününde yedeklenecek.

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı: En çok yine bu kapatıcıyı kullandım. Favorim oldu hem sivilce hem göz altında çok başarılı buluyorum. Yazısı şurada.

Pastel Spring Blush On Allık: Sanırım bu yaz en çok bunu kullanacağım. Çok tatlı bir turuncu, yazısı yolda.

The Body Shop Japaneese Cherry Blossom: Fatmamla almıştık ne zaman sıksam o gelir aklıma :) yaz geldi ayıla bayıla kullandım diyebilirim.


Göz Grubunda;

The Balm Balmbini Palet: Bu ay en çok bu paletteki altın sarısı rengini kullandım diyebilirim. Bayılıyorum tek kelime ile! Yazısı için tık tık.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara: Adından da anlaşıldığı gibi, kirpiklerinize "çılgınlar" gibi volume vermesini istediğiniz bir rimel arıyorsanız tam sizlik. Fiyatından büyük işler başarıyor bence. Maybelline Rocket'den daha başarılı buldum.

Loreal Super Liner Carbon Gloss: Fotoğrafta kuytuya düşmüş biraz :) Müthiş performansı var yahu bu kadar beklemiyordum. Saatlerce bana mısın demeden kalıyor gözümde. Mac'i bununla aldattım bu ay.

Mac Fluidline Blacktrack Jel Eyeliner: Göz bebeğim olsa da loreal ile dönüşümlü hatta onu daha sık kullandım diyebilirim.


Dudak Grubunda;

Nive Fruity Shine Pink Guava: Hem lip balm hem ruj olarak sürekli kullandım. Kokusu tadı her şeyiyle harika. Deneyin mutlaka.

Golden Rose 240 ve 57 Ruj: İkisi de harika tam bahar-yazlık renkler. İkisinin de yazısı yakında gelecek.

Ben bu ay en çok bunları kullandım. Siz neleri kullandınız, sizin favorileriniz neler?




28 Nis 2013

Clinique Long Lasting Lipgloss

























Herkese merhabalar!

Bugün sizlere Clinique’in bu minik lipglossundan bahsedeceğim. Pembe görünüyor ambalajında ancak sürdüğünüz zaman şeffaf güzel bir ışıltısı oluyor. 

Bendeki küçük boy ambalajı, iyi ki de küçük boy ambalajlı, iyi ki dememin sebepleri ise aşağıda.

+ Çantada rahat taşınabilir boyda ve dudaklara verdiği ışıltı güzel.

+ Spf15 içermesi hoşuma gitti.

-Dudaklarınızı yapış yapış yapıyor ki beni glosslardan soğutan sebeplerin başını çeker bu durum.

-8 saat kalıcılık iddiası var ki hadi ordan! Diyorum sayın seyirciler, yok öyle bi dünya.

-Dudak çizgilerimde birikme yapıyor.

Fiyatını bilmiyorum, setten çıkmıştı ama sakın da gidip almak hatasında bulunmayın. Ben memnun kalmadım, sevenleriniz var mı Clinique glosslarını?

Hepinizi öperim J

27 Nis 2013

Essence Home Sweet Home 02 Tekli Far



























Selamlar !

Bugün yazılmak için çok geç kalınmış bir koleksiyon yazısıyla karşınızdayım. Ben bu serinin farlarını hiç beğenmedim.

Dış görünüşü, örgü deseni çok çok güzel bir ambalajı var. Ama bu güzellik ne yazık ki sadece ambalajda kalıyor.

Essence'in normal tekli farları, 4lü paletlerine göre bu çok çok başarısız kalmış bence. Pigmentasyonu oldukça düşük.

Baz kullanmadığınız takdirde yarım saat sonra bile uçabilir gözünüzden. Kalıcılıkları o derece yok yani.

Fatmamın hediye paketinden çıkmıştı, ben de madem far olarak kullanamıyorum dedim pembe allıklarımla karıştırıp kullanayım, böyle güzel sonuçlar elde ediyorum.

Fiyatı 5,90Tlydi bildiğim kadarıyla. Koleksiyon kalktı temin edebileceğinizi sanmıyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere öpüldünüz :)

26 Nis 2013

Garnier Saf&Temiz Derinlemesine Temizleme Jeli






























Herkese merhabalar,

Bugün yağlı ciltlerin bayılarak kullanabileceği bir üründen bahsetmek istiyorum. Eğer karma-yağlı bir cildiniz varsa, parlama problemi yaşıyorsanız bu ürün tam size göre.

Salisilik asit içeriyor bu demek oluyor ki sivilcelerinize de iyi geliyor, ki cidden öyle. Kokusu çok ferah, salatalık gibi kokuyor ama içeriğinde yok bildiğim kadarıyla.

Gözenekleri sıkılaştırma gibi bir iddiası var ki, ben bir etkisini görmedim bu konuda. Ancak parlamayı kesinlikle önlüyor, cildinizi tertemiz mis gibi hissediyorsunuz.

Kurutma asla yapmıyor, çok rahat kullanabilirsiniz. Garnier'in en başarılı ürünü budur bence.

Fiyatı 14,90 olması lazım ama genelde 9,90 a düşüyor.

Başka yazıda görüşmek üzere hepinizi öperim!


25 Nis 2013

Essence Oz Koleksiyonu / Master of Magic Lip Balm





Herkese merhabalar,

Birkaç gündür elimde olmayan sebeplerden ötürü yazamadım ama tekrar düzenli olarak yazmaya devam edeceğim, özlemişim vallahi yazmayı :)

Bugün sizlere essence oz koleksiyonunda bulunan bu lip balmdan bahsedeceğim.Colour changing yani sürdükten sonra renk değiştiren bir lip balm.

Sihirli rujlara da benziyor aslında ancak bu daha güzel kuruma yapmayan, hafif pembe bir renk veren lip balm.

Watsonslardaki renk değiştiren lip balmlara dupe gösterebilirim çünkü sürdükçe renk yoğunluğunu ayarlayabiliyorsunuz ve nemlendirmeleri ikisinin de çok başarılı.

Dudakları tedavi edip edemediği konusunda bir yorum yapamayacağım çünkü kendisini genelde ruj niyetine kullanıyorum :)

Fiyatı 5.99 Tl ve Gratislerden temin edebilirsiniz, herkese mutlu günler!




20 Nis 2013

Rimmel London Kate Moss'07

























Merhabalar,

Bugün sizlerle en sevdiğim + Rimmel London serisinin benim için ilk göz bebeği olan bu 07 numaralı olan rujundan bahsedeceğim.

Bu renk birçok bloglarda görüp,okuduğum rengine vurulup koşa koşa aldığım bir rujdur. Geçen yazdan beri benimle beraber ne kadar çok kullandığım görülüyor sanırım.

+ Çok doğal, her tene yakışabilecek harika bir pembesi var.

+ Yapısı tam kıvamında ne çok sert ne de yumuşak.

+ Sürümü kolay.

+  Kalıcılık olarak birkaç saat bozulmadan kalıyor.

+ Kokusu harika.

Gelelim "tek" eksisine o da eksi sayılmaz aslında, mat yapıda olduğu için kurutma yapabiliyor bu yüzden lip balm sürmek zorunda kalabilirsiniz.

Almayan kalmasın! Herkese mutlu günler :)

19 Nis 2013

Sephora Nectar Shine Lipgloss

























Herkese mutlu günler,

Bugün de sizlerle geçen yazın sonunda bir Sephora indiriminden kaptığım bu lipglosstan bahsedeceğim.

Nectar shine serisi olarak geçiyor sanırım, bendeki rengi peach shine.

Bu gloss şeffaf, renk vermeyen sadece doğal bir parlak görünüm sağlayan bir yapıda. Rujların üstüne sürdüğünüzde gerçekten güzel bir görünüm veriyor.

Bu glossun sevmediğim bir özelliği var o da kokusu. Sürdüğünüzde kokmuyor aslında ama fırçasından mı kaynaklıdır bilemedim. Bu arada fırçasını çok beğendim ben.

İçinde spf 8 var. Spf 8 nedir ya? Hiç koymasalarmış daha iyiymiş. Ay spf 8 varmış, hiç yoktan iyidir falan mı dememizi bekliyorlar acaba?

Yapış yapış, bu özelliğiyle de hiç sevmedim kendisini. Diyeceğim o ki ucuz diye Sephoranın indirimdeki ürünlerini almamak gerek.

Hepinizi çok öptüm :)

18 Nis 2013

Nivea Aqua Sensation Göz Kremi






































Merhabalar,

Bugün sizlere Niveanın göz altı morluklarını önlediğini öne süren bu kreminden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle söylemem gerekirse göz altı morluklarına sahip değilim bu yüzden göz altı morluklarına olan bir etkisini görmedim, olduğunu da sanmıyorum desem yeridir :)

Bu krem vücut losyonu kıvamından bir tık daha koyu olmasına rağmen mincik bi miktarı yetiyor göz altlarınızı nemlendirmeye.

Nemlendirme olarak gayet başarılı, normal ve karma ciltler için diyor, evet çok kuru göz altlarınız varsa bu ürün size yeterli gelmeyecektir.

İçerdiği salatalık özü ile cildinize ferahlık hissini veriyor, aydınlık görünüm sağlıyor.

15ml olmasına, her gün kullanmama rağmen o kadar bereketli ki sanırım çok zor bitireceğim bu ürünü.

Bütün Nivea satış noktalarından 20 Tl'ye temin edebilirsiniz,

Herkese mutlu günler :)

16 Nis 2013

Essence Mattifying Compact Powder

Merhabalar :)
Kuru bir cilde sahip olduğum halde inadına pudra deneyen biri olarak hiç mi hiç memnun kalamadığım bu üründen bahsetmek istiyorum.



*Asla sevilmeyecek paketini geçiyorum hemen..

*Öncelikle ürün fazla tozutma yapıyor.
*Cildinizde sanki 3milim havada duruyor gibi olurda yüzünüz koyu renk bişeye değsin anında izi çıkıyor.
*Elini yüzünüze dokunduğunuzda bile topaklanıp ele geliyor.
*Yapısı oldukça yumuşak kremsi gibi fakat makyajı sabitlemiyor.





 *Kapatıcılığı bir nebze iyi olabilir fakat kalıcılığı;eliniz,kolunuz,kazağınız...rüzgar dokunana kadar. :(
Benim memnun kalmadığım bir ürün oldu.Hiç elim gitmiyor diyebilirim.

Kucak dolusu sevgiler :)

15 Nis 2013

İnglot Freedom System Lipstick/30


























Merhabalaar,

Bugün sizlere İnglot'un 30 numaralı bu rujundan bahsedeceğim, Fatmamla birlikte sanırım Türkiyede kalan son inglot mağazasından kapmıştık, kim bilir kapandı belki de şu an. Her neyse konuya giriyorum hemen;

Çok tatlı bir şeftali-pembe rengi var, beyaz tenliyseniz çok yakışacağını ve özellikle bu bahar aylarında herkesin seveceğini düşündüğüm canlı bir renk.

Yapısı yumuşacık mat bir bitişi var, yalnız biraz sıcaklarda hemen eriyor dikkatli olmak lazım. Ruj fırçası ya da parmaklarınızla uygulayabilirsiniz. Ben parmaklarımla daha güzel bir sonuç elde ediyorum.

Mat yapıda olduğu için belli bir süre sonra kuruma problemi olabilir, bu yüzden sürmeden önce bir lip balmla dudaklarınızı nemlendirirseniz ya da bir peelingle çok daha mükemmel sonuçlar elde edebilirsiniz.

Kalıcılık açısından ben başarılı buldum, mat yapıda olduğu için uzunca süre kalıyor dudakta.

Fiyat olarak 9tl ye falan denk gelmişti sanırım, çok pişmanın diğer renklerini de almadığım için, sanmıyorum ama umarım tekrar açılır İnglot.

Herkese mutlu günler, öpücükler :)





14 Nis 2013

Nasıl Kilo Verdim ?

Merhabalar :)
Ben hep şunları derim,şu simit bölgem bi gitse,basenlerim var o bana yakışmaz,off şu üst bacaklarım bi incelse...
Aşırı kilolu biri değilim ama her ağzıma attığım lokmadan sonra bi vicdan azabı çeksemden kimse tutamaz yerim.
Evet yemek yemeyi çok seviyorum,fast food,tatlı gereksiz acımasızca kilo yapabilecek herşeyi çok seviyorum.Size bir örnek vereyim mervemde şahittir ki ;
Aynı gün içinde saatlerce kahvaltı yapıp,öğlen fast food büyük menü üzerime kocaman tatlı,akşam kahve keyfi,22:00 den sonra 2ekmek tantuni gece bilgisayar karşısında sınırsız nutella ve kutu bitene kadar kurabiye... yiyebilen bi midem var. Bi yerden sonra kendimi o kadar bırakmıştım ki başta yüzmeyi birakıp yeme alışkanlığımı değiştiremeyince bir anda aldığım 7 kiloyu nasıl verdiğimi alatıcam size :)
Öncelike yok kibrit kutusu kadar peynir yok şu kadar ekmek diye bir liste asla uygulamadım.Çünkü kilo vermek belki çok zor değil ama o kiloyu korumak çok zor. Önemli olan ulaştığınız kiloyu koruyabilmek bunun içinse tek yok hareket.

Ben öncelikle yediklerimi kısarak 2 haftada 3kilo, 1 ay boyunca haftada sadece 2 gün; pilates,tempolu yürüyüş ve dikkatli yemeyle 3kilo, kilomu sabitleyip korumak adına uğraşlarımla 1 kilo daha verip 59.8 den 53.1 e düşmüş bulunmaktayım. :)
Bu 53.1 ise akşam yemeğinden sonra tartılmış halim gün içinde 52.5 net :)
Boyum 163 dolayısıyla giydiğim yakışsın fit görüneyim diye 50 kilo olmak tek hayalim yaklaşık 5 yıldır.
Çok sık kilo alıp verdim bu 5 yılda üniversite sınavlarına hazırlanırken 61 kiloydum,üniversite 1. sınıfta spor ve ciddi yememeyle 51 kiloya indim. FAKAT hiçbir zaman koruyamadım,düzgün beslenmediğim için hastalandım vs.. 2 yıldır da 55-58 arası gidiyorum, Derken artık istediğim görüntüye ulaşmak için sıvadım kollarımı ne gerekiyorsa yapıcaktım.

Şekilli bir vücut istiyorsanız spordan başka yolu yol,ben her yolu denedim tembellik edip fakat hareketsiz asla olmuyor.
Öncelikle;
1)Porsiyon büyüklüklerine dikkat!
Gözü aç biri olarak hep en büyük tabakta en çok olan şeyi yemek isterim.Ama bu bana yol su elektrik olarak geri döneceğinin artık farkındayım.Küçültün tabağınızı,kaşığınızı inanın çok işe yarayacak.

2)Yağı azaltın:
Şunu yemek yerine şunu yiyebilirsiniz
1 tatlı kaşığı tereyağ yerine > 3 orta boy haşlanmış patates
1 çay kaşığı zeytinyağ yerine > 4 yemek kaşığı havuç
! çay kaşığı nutella yerine > 25 ahududu yiyebileceğinizi söylesem??

3)Açlık nöbetlerine son vermelisiniz.
İştahınızı daha uzun süre azaltmak için enerji yoğunluğu düşük,lif oranı yüksek yiyeceklerle karnınızı doyurun ve proteini yüksek gıdalar tüketin.

4)Kola,fanta,gazoz,hazır meyve suları,çaya attığınız şekerler,ice tea.. hepsinden vazgeçin bu direk 1 kilo götürdü bile  :) Bazen çok ihtiyacını hissedebilirsiniz o zamanda meyveli soda harika bi seçim olabilir :)

5) Beyaz ekmek kesin,tuzu herzaman attığınızdan 1 tık daha az atın.
6)Abur cuburu şöyle 1 aylığına hayatınızdan çıkarın bişey olmaz :)
7)Dişlerinizi sık fırçalayın,naneli sakızdan vazgeçmeyin. :) Benim iştahımı anında kapatan bişey varsa oda naneli sakız, o an ki big mac menü,waffle,tantuni isteğimi anında yok eden bir afrodizyak kendisi :))
LİF LİF LİF
İşte sizi tok tutup,midenizi tertemiz eden harika şey :) Buyrun lif oranı yüksek besinler;
BESİN PORSİYON KALORİ LİF (Gram)
Meyveler
Elma (kabuğuyla) 1 orta boy 81 3,5
Ahududu 1/2 su bardağı 35 3,1
Armut (kabuğuyla) 1/2 büyük 61 3,1
Çilek 1 Su Bardağı 45 3,0
Kuru erik 3 adet 60 3,0
Greyfurt 1/2 orta boy 38 1,6
Kiraz 10 adet 49 1,2
Kuru Üzüm 1/4 su bardağı 106 3,1
Muz 1 orta boy 105 2,4
Portakal 1 orta boy 62 2,6
Şeftali (kabuğuyla) 1 adet 37 1,9
Sebze Çiğ
Domates 1 orta boy 20 1,5
Ispanak 1 su bardağı 8 1,2
Kereviz Sapı (küp doğranmış) 1/2 su bardağı 10 1,1
Mantar 1/2 su bardağı 10 1,5
Marul 1 su bardağı 10 0,9
Salatalık 1/2 su bardağı 8 0,4
Yeşil Biber 1/2 su bardağı 9 0,5
Sebze Pişmiş
Brokoli 1 su bardağı 40 4,4
Brüksel Lahanası 1 su bardağı 56 4,6
Enginar (pişmiş) 1 büyük 40 4,5
Havuç 1 su bardağı 48 4,6
Ispanak 1 su bardağı 42 4,2
Kabak 1 su bardağı 22 3,6
Karalahana 1 su bardağı 44 2,8
Karnabahar 1 su bardağı 28 2,2
Kırmızı Lahana 1 su bardağı 30 2,8
Kuşkonmaz (doğranmış) 1 su bardağı 30 2,0
Mısır 1/2 su bardağı 87 2,9
Patates (kabuğu soyulmuş) 1 orta boy 97 1,4
Patates (kabuğuyla) 1 orta boy 106 2,5
Taze patates 1 orta boy 160 3,4
Yeşil fasulye 1 su bardağı 32 3,2
Baklagiller
Barbunya fasulye (pişmiş) 1/2 su bardağı 110 7,3
Fırınlanmış Fasulye 1/2 su bardağı 155 8,8
Kuru bezelye (pişmiş) 1/2 su bardağı 115 4,7
Kuru fasulye (pişmiş) 1/2 su bardağı 112 6,0
Mercimek (pişmiş) 1/2 su bardağı 97 3,7
Pirinç, Ekmek, Makarna ve Unlu Mamuller
Bulgur ( pişmiş) 1 fincan 160 9,6
Ekmek (beyaz) 1 dilim 78 0,4
Ekmek (tam buğdaylı) 1 dilim 61 1,4
Kepekli mafin 1 mafin 104 2,5
Peksimet (çavdarlı) 2 kraker 50 2,0
Pirinç (beyaz,pişmiş) 1/2 su bardağı 82 0,2
Pirinç (esmer,pişmiş) 1/2 su bardağı 97 1,0
Spagetti (normal, pişmiş) 1/2 su bardağı 155 1,1
Spagetti (tambuğday, pişmiş) 1/2 su bardağı 155 3,9
Kuruyemişler
Badem 10 adet 79 1,1
Fındık 10 adet 54 0,8
Yerfıstığı 10 adet 105 1,4

Günlük 25 Gram lif ihtiyacımızı unutmayalım :)
Bunları yapabilmek için kolay yollarımız ise şunlar olabilir:
  • Güne içine buğday kepeği eklenmiş yüksek lifli kahvaltılık gevrekle başlayın
  • Günde en az 5 porsiyon sebze ve meyve tüketin
  • Kabuğu ile yenilebilen sebze ve meyveleri soymayın.Mümkünse çiğ olarak tüketin
  • Haftada en az iki kere kuru baklagil tüketin
  • Beyaz ekmek yerine tam tahıllı ekmekleri tercih edin.
  • Kepekli makarna tüketin
  • Pirinç yerine bulgur pilavını tercih edin.
  • Omletlere sebze ekleyin.
  • Meyve suyu yerine meyvenin kendisini tüketin.
  • Yemeklerde buharda haşlanmış sebzeleri tercih edin.
  • Çorbalarınızda baklagilleri kullanın.


    Evet arkadaşlar bu bir giriş yazımdı ben bunlarla başladım, yeni bir program deniyorum çok iyi gidiyor o deneyimimi sizinle paylaşıcam bir diğer yazımda. Aletsiz egzersiz önerilerim olacak yani birlikte kalan 3 kilomuda verip bu yazılarımın sizlerede yararlı olmasını diliyorum. 


    Mutlu günlere :))

La Roche Posay Hydreane Bb Krem

























Merhabalar, merhabalar!

Bugün sizlere La Roche Posay'in bu BB kremini tanıtacağım. Deliler gibi merak edip, merakıma yenik düşüp aldığım bu bb krem üzerine biraz konuşalım.

İçerisinde La Roche Posay'in meşhur termal suyu varmış ve termal su barından ilk bb kremlerdenmiş. Termal suyun bulunduğunu cildinizi öyle güzel nemlendiriyor ki buradan anlayabilirsiniz.

İlk kullandığımda yüzümdeki deriler soyulmaya başladı, aldığım eczaneye danıştım ve tedavi edici özelliğinden dolayı soyulduğunu, bu sorunun birkaç kullanımda yok olacağından bahsetti eczacı. Tedavi etmesi de artı özelliklerinden bir tanesi.

Cilt tonunuzu eşitlediğini, kızarıklıkları dengelediğini söylüyor ki kesinlikle doğru, derin sivilce izi, büyük kızarıklık probleminiz varsa yeterli olmayacaktır.

Kapatıcılığı -bana göre- orta, hatta bana fazla bile geliyor, doğal bir duruşu var ama ben yok gibi dursun istiyorum hep :)

Kalıcılık olarak 5-6 saat kalıyor, yağlı ciltliyseniz parlama yapabilir pudra ile üzerinden geçmeniz gerekebilir.

Spf20 olması en güzel özelliklerinden bir tanesi.

En açık rengi bana koyu geliyor gibi ama durdukça rengi oturuyor, severek kullanıyorum. Herhangi olumsuz yanını ben görmedim, çok memnun kaldım.

 Fiyatları değişiyor siteden siteye, eczaneden eczaneye ama ben 30 Tl'ye almıştım. Bir başka yazıda görüşmek üzere diyorum hepinizi öptüm !
























13 Nis 2013

Bitenler #1






























Herkese merhabalar,

Blogumun ilk bitenler yazısıyla karşınızdayım. Bunların 3 tanesi çöpe gidenler. Blogumu açtığımda karar almış, elimde saçma sapan tuttuğum her şeyi bitirip ucuz bir sürü ıvır zıvır yerine daha çok istediğim, kaliteli şeylere yöneleceğim diye. Sanırım yavaş yavaş yerine getiriyorum ve mutluyum :)


Bitenlerde 1.gruba bakarsak;































1- Angie Hot Parfüm: Project Pan'imde olan bir üründü. Sağa sola, oda arkadaşlarıma zorla kullandıra kullandıra nihayet bitirdim. Kokusu güzel ama baydı beni. Görmek dahi istemiyorum.

2- Arko Nem Mango& Mandalina El Kremi: Nemlendirmesi güzel, kokusu da güzeldi. Yine pp'de yer alıyordu. Bitti çok şükür, tekrar almayacağım.

3- Watsons Blueberry Scrub: Pp'de yer alan 3.ürünü de bitirmiş bulunmaktayım. Yok kayısı çekirdeği varmış gerçek lifler içeriyomuş falan filan. Bir işe yaramıyor.

4- The Body Shop Vücut Losyonu: Geçen yaz sınırlı üretim olan bir losyondu. Kokusuna, yapısına, her şeyine aşıktım. Bunu sürdüğüm zaman oda bile buram buram kokuyordu. Anında emilip yağlı his bırakmayan harika bir ürün. Bu olmasa da Body Shop'un vücut losyonlarına bir göz atın derim.

5- Nivea Besleyici Vücut Sütü: Pp'de olan bir ürün daha. Ölümdü, bitmek bilmedi. Çok sıvı yapıda kokusunu hiç sevmedim. Nemlendirme olarak çok başarılı sadece. Ama tekrar almam.

6- Gliss Sıvı Saç Kremi: Sadece saçların kolay taranmasını sağladığı için kullandım bu ürünü. Pantene Aqua Light'a geri döneceğim için almayacağım.

7- Jhonson's Baby Pudra: Tam bir bebek kokusu! Çok seviyordum fakat uzun süre elim gitmeyince süresi dolmuş. Çöpe gidiyor malesef.








8- Nivea Clean Deeper Temizleme Jeli: Kokusu çok güzel, tanecikleri tam kıvamında olan bir yıkama jeli. Memnun kaldım aslında ama başka ürünler var aklımda :)

9- Jhonson's Yüz Yıkama Jeli: Annem almış bunu hatta depolamış. Yüzümde yağlanma yaptı, banyoda peeling olarak kullandım. İçinde pembe tanecikleri olan ama bir etkisi olmayan peelingti.

10- SebaMed Deep Cleansing Tonik: Defalarca bahsettim herhalde bundan, elimde Nivea toniği var bitince muhtemelen geri döneceğim buna. En sevdiğim tonik budur. Yağlı ciltler koşun alın derim.

11- Marks&Spencer El Kremi: Pp'de bulunuyordu, bitti bu da. Garip bir kokusu var nemlendirmesi yeterli gelmedi. Tekrar almayacağım.

12- Beauty Formulas El Kremi: Tam bir el kremi canavarıyım. Bu kremin yapısı nemlendirmesi çok güzel. İçinde tanecikler var ellerinizi onardığını iddia ediyor. Memnun kaldım ama bu da başka bahara.

13- Avon Göz Makyaj Temizleme Sütü: Pp'deydi. Kurtuldum. Ne görmek, ne de şuraya bununla ilgili yorum yazmak istemiyorum. Düşünün nasıl bıkmışım!
































14- Nivea Pure&Natural Nemlendirici: Çok bereketli, nemlendirmesi güzel çok memnun kaldığım bir ürün oldu. İndirim döneminde denk geldiğimde alacağım muhakkak.

15- Solait Güneş Kremi: Geçen yaz almıştım, memnundum. Süresi doldu muhtemelen. Çöpe gidiyor.

16- Down Under Natural's Nude Şampuan: İyi ki küçük boyunu almışım! Nefret ettim kokusu iğrenç, köpürmüyor, saçları sertleştiriyor. Yarısını zor kullandım bu da çöpe!

17- Blistex Classic Lip Balm: Pp'deydi, seve seve bitirdim. Aklımda Burt's Bees var :)

18- The Body Shop Çilekli Body Butter: Yine pp'de olan bir ürün. Kokusu baydı elimde iki tane daha var bundan. Bakalım nasıl bitecek onlar :)

19- Benri Disc Pamuk: En sevdiğim pamuklarım, tabi ki yedekleri var.

20- Cala Makyaj Temizleme Mendili: Uygun fiyatlı pratik bir ürün. Yenisini alabilirim, genelde renkli nemlendirici kullandığımdan yüz makyajımı temizlememde yeterli oluyor.

21- Watsons Makyaj Temizleme Mendili: Pp'deydi. Görmek istemiyorum :)

Gördüğünüz gibi bu ay ürün bitirmede rekor kırdım! Hepiniz yapın bunu cidden işe yaramayan öyle çok şey varmış ki hepsinden kurtuldum! Temizlikten önce çöpe yollamak için aceleyle çekildi fotoğraflar kusuruma bakmayın. Project Pan'de ise sadece renkli kozmetik ürünleri kaldı. Kısa zamanda bitsin onlar da.

Umarım okurken sıkılmadınız çünkü çok uzun oldu.

Başka bir yazıda görüşmek üzere sevgiyle kalın!

12 Nis 2013

Clinique High Impact Eye Shadow Trio



























Herkese mutlu günler!

Bugün sizlere Clinique'in bu üçlü far paletinden bahsedeceğim. Hiç lafı dolandırmadan başlayayım;

+ Bu üç güzel renk ile tam olarak benim için yapılmış bir palet!

+ Renkler çok uyumlu beyaz far ile kaş altınızı, ortadaki oyduğum :) renk ile tüm göz kapağınızı eşitleyip, koyu kahve ile gölgelendirip bütün makyajınızı tamamlayabileceğiniz pratik bir palet.

+ Ambalajı küçük, kullanımı rahat makyaj çantanızda fazla yer kaplamayacak boyutta.

+ Kalıcılık olarak başarılı.

+ Tozutma problemi hiç yaşamadım.

&

- Pigmentasyon açısından çok başarılı değil.

- Yapısı biraz sert.

Gördüğünüz gibi bu benim en sevdiğim farlardan çünkü kullanımı çok pratik ve en sevdiğim renkleri içeriyor. Benim gibi kahve tonlu makyaj sevenler sevecektir bu paleti. Herkese selamlar sevgiler!






















11 Nis 2013

Mim'lendim :)

Çok sevgili Yelkenlikız beni mimlemiş ben de seve seve cevaplarım dedim :) Geç oldu biraz ama :(

1- En mutlu olduğunuz anı nasıl tanımlarsınız?
Sevdiğin insanın dizinde uyuyup kalmaktır benim için

2- Hayatınızda değeri asla eksilmeyen kişi kimdir?
13 kişinin sanırım değeri eksilmez bende.

3- En sevdiğin yazı tarzı ve yazar kimdir?
En sevdiğim yazar Pucca. Dizüstü edebiyatından sıkılmam.

4- Sevdiğiniz kişiden nasıl bir evlenme teklifi aldınız veya almayı isterdiniz?
Henüz daha erken bunun için ama bakalım zaman gösterecek ;)

5- En sevdiğiniz mevsim hangisidir ve neden?
Bahar ve yaz ayları tabi ki etraf cıvıl cıvıl akşamlar güzel ay üşüdüm dondum derdi yok oh mis gibi :)

6- Yaptığınıza asla pişman olmadığınız en kötü şey nedir?
Çocukken balkondan aşağıya attığım anneannemin kedisi. Nasıl bi canilikle yaptıysam. Şimdi olsa asla yapmam tabi ama çocukken pişman olmamıştım nedense. Çocukken elimi yüzümü çizmişti,intikam için gizlice yaptım. Birdaha asla dönmedi o kedi zavallıcık :(

7- Takip etmekten en çok keyif aldığınız blog hangisidir?
Saymakla bitmez bu kısım :)

8- En sevdiğiniz içeçek nedir?
Çay :*

9- Ayakkabı numaranız nedir?
37,5 - 38 

10- Vazgeçemediğiniz abur cubur ürün hangisidir?
Çikolata tabiki  :(

11- En büyük idealiniz nedir?
Sevdiklerimle mutlu huzurlu bi yaşamdan büyük ideal olamaz :)

Hakkımdaki 11 gerçek;
*Hediye alıp-vermeye bayılırım.
*Uykucunun,tembelin tekiyim.
*İnsanlarla çabuk kaynaşırım,ama hemen dostluk kuramam.
*Genellikle insanları bekletirim ama bekletilmekten nefret ederim
*Su içmeyi hep unuturum.
*Likit fondötenin duruşundan hep nefret ederim.
*Bütün gün makyaj malzemeleriyle oynayabilirim.
*Tüylü kıyafetlerden iğrenirim, kimseye yakıştırmam.
*Renkli gözlülere her renk makyajı yakıştırırım.
*Arkadaşlarımla vakit geçirmeye bayılırım.
*Tatlı bağımlısıyım.


Mim için kendisine teşekkür ediyor, yapmak isteyen herkese yolluyorum, sevgiler!



10 Nis 2013

Golden Rose Pearl Gloss Lip Gloss/04







































Selamlar! Bugün sizlere Golden Rose'un bu lipglossundan bahsedeceğim. Çok fazla lipgloss kullanmaktan hoşlanmıyorum, hatta genelde kullanmam.

İçinde inci ışıltıları olduğunu söylüyor, evet ışıltılı bir gloss ama sürdüğünüzde parlak parlak gezmiyorsunuz. Doğal ve hoş bir duruşu var.

En sevdiğim pembe tonlarından ve gerek tek başına gerek ruj üstüne harika bir bitişi var. Dudakta yapış yapış durmuyor, en güzel özelliği bu!

Söylemeden edemeyeceğim, kokusu muhteşem! Meyveli sakız gibi kokuyor.

Tek eksisi kalıcılığı bence, ki o bütün lipglossların eksisi olsa gerek diye düşünüyorum. Fiyatını hatırlamıyorum.

Goldenrose.com.tr de bu seriden şöyle bahsediyor;

"Pırıltı tercih etmeyenler için ipeksi ve sedefli yapısı ile birbirinden çekici 10 renk seçeneğine sahip bu seri, gün boyu parlak, pürüzsüz ve çekici dudaklar isteyenlere özel... İsterseniz tek başına veya dudakları vurgulamak için rujunuzun üzerine de uygulayabileceğiniz mükemmel bir dudak parlatıcısı... Parlak ve çekici dudaklar için vazgeçemeyeceğiniz mükemmel bir lipgloss."

Hepinizi öperim,başka bir yazıda görüşmek üzere sevgiler :)

9 Nis 2013

Rival De Loop Eyeliner/ Kahverengi

Merhabalar:)
Jel eyelinerları, diğer tüm sürme çeşitlerine tercih edebilirim.Evet yok fırçası yok şuyu yok buyu uğraştırmalı ama olsun en mükemmel sonucu bu şekilde alıyorum.


























Oldukça yumuşak bir yapısı var çabucak kuruyor ve gün boyu gözünüzde akma bozulma yapmıyor.




























Kahverenginin yumuşaklığını seviyorum pembe,sarı,turuncu,yeşil,kahve farlarla çok uyumlu bir göz makyajı oluyor.





























Bende ki 02 nugat rengi fıyatı da oldukça uygun hatta Rossmanlarda indirimde şuan 5.50tl ye aldım .:)
Swatch'ı:



























Benim memnun kaldığım bir ürün oldu yolunuz düşerse başka renkleri de var deneyebilirsiniz.  :)

Güzel günleriniz olsun :)

8 Nis 2013

Rimmel London Glam Eyes Quad Eyeshadow 019 Sun Safari




































Herkese merhabalaar,

Sizlere bugün Rimmel'in bu minik ama kullanışlı paletinden bahsedeceğim. Uzun zamandır bu palet benimle ilk aldığımda da çok beğenerek kullanıyordum hala da öyle.

Daha yakından incelersek renkleri;





















Renkler bu şekilde. Birbiriyle uyumlu 4 güzel ton barındırıyor. Olmazsa olmaz açık sedefli bir krem, altın sarısı tonlarında, taupe renklerde ve bir de bakır kahve bulunuyor. Farlar pigmentasyon olarak başarılı.

Tam çantana at-çık tarzında dizayn edilmiş hem küçük hem kullanışlı. Kalıcılık açısından çok başarılı değiller hafiften de tozutma problemi var ama bu müthiş renkleri kullanmam için engel değil!




Fiyatını hatırlamıyorum tam olarak, Watsonslardan temin edebilirsiniz. Hepinize iyi günler :)

6 Nis 2013

Mac See Sheer Ruj







































Herkese merhabalaar :)

Bugün sizlere mac'in bu tatlı mı tatlı şeftali tonlarındaki rujundan bahsedeceğim. Bunu sadece görsellerden bakarak aldım Tubiş'in blogundan.

Fakat görsellerde kesinlikle rengini yansıtmıyor bence. O kadar doğal o kadar güzel duruşu var ki aşık oldum resmen!

Kokusu, yapısı, her şeyiyle on numara beş yıldız bu rujun. Bir tek kalıcılık kısmını beğenmedim. birşeyler yediğinizde hiçbirşey kalmıyor ama onun dışında harika.

Bitirdiğim ilk ruj olacak o kesin. Bitse de alırım koşa koşa veririm kesinlikle hakediyor 49 Tl'yi.

Hepinizi öper, fazla lafı uzatmadan kaçarım.

Yeni Keşif! :)

Merhabalar canım izleyicilerim :)
Bugün sizlere adını bilmediğim fakat her banyo çıkışımda saçımla uğraşmamı keyifli hale getiren şeyi tanıtıcam. :)

















Eğer sizinde saçları benimki gibi düz fakat banyo sonrası kendiliğinden kuruyup sekilsiz bir hal alıyorsa bu tarak hayat kurtarıcınız olabilir. :)
Nasıl mı kullanıyoruz?



















Öncelikle kurutup hafif nemli hale getirdiğimiz saçlarımızı aynen düzleştirici kullanır gibi bu iki başlık arasına saçımızı koyup fön makinasını tutuyoruz. Kuruyan aynı zamanda da benim saçımda fön çekilmiş bakımlı bir görünüm veren bu harika tarakla artık düzleştiricimi rafa kaldırmış bulunuyorum. :)
Hem saçlarım düzleştirici kullanmış gibi yıpranmıyor hemde çok pratik dümdüz saçlarıma kavuşuyorum.













Ankara Kentpark'taki Rossman dan 13 tl gibi bir fiyata aldım ve çok çok severek kullanıyorum. :)
Yeni uçlarından aldırıp artık çok dikkatli bakacağım sözünü verdiğim saçlarıma bu fırça bi nimet :)
A unutmadan pek kaliteli olduğunu söyleyemem çünkü fırça kılları kullanırken bir kaç dökülme yapıyor fakat gittiği yere kadar kullanırım,bulursam daha kalitelisini tabiki kaçırmam. :)
Mutlu hafta sonları :))

5 Nis 2013

The Balm Balmbini Palet







Herkese mutlu günler :)

Bugün sizlere Balm'ın bu tatlı mı tatlı paletinden bahsedeceğim. Yazın %50 indiriminden kapmıştım bu ürünü.

Dış kısmı bu şekilde The Balm ürünleri resimlerinin bulunduğu bir ambalajı var. Bendeki Vol2 olan, Vol1 ise Türkiye'de mevcut değil.

 Balm Jovi gibi açıyorsunuz, üst kısmı farlardan alt kısmı ise rujlardan oluşuyor. Açtığımızda;





5 tane far, 2 tane ruj görüyoruz. 





Far kısımları bu şekilde. Üstte iki büyük farlardan beyaz olan aydınlatıcı ve far olarak geçiyor. Diğerleri ise hem eyeliner hem de far olarak kullanılabiliyor.

Aydınlatıcı olan far, mary lou'dan biraz farklı. Tozutma problemi var biraz bu farda sadece.

Jixy Jasmine simsiyah bir far. Daha önce bu kadar koyu siyah bir farım olmamıştı. Eyeliner olarak kullandım birkaç kez fırçayı ıslatıp, başarılıydı. Fakat paletteki yapısı en sert olan far diyebilirim.

Diğer renkler yumuşacık! Özellikle en baştaki altın sarısının pigmentasyonu İnglot'larla yarışır derim, kalıcılıkları ise güzel.

Üstteki iki farın duruşu bu şekilde;




Gelelim rujlar kısmına;




Dünyanın en tatlı pembelerinden biri ve çok doğal duran bir kahve-nude tonlarda iki ruj var. Strawberry rengini hem allık hem ruj olarak kullanabiliyorsunuz. Allık olarak denemedim bile!

Nude kısmı ise lipgloss olarak geçiyor ama parlak değil gloss kıvamında da değil. Bildiğimiz ruj. Biraz kurutma yaptı dudaklarımda diyebilirim.






Farlar ve rujların duruşu ise bu şekilde. 

Bol fotoğraflı bir yazı oldu, paleti Gratislerden temin edebilirsiniz. Fiyatı normalde 60Tl, indirimle daha ucuza kapabilirsiniz. 

Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)



4 Nis 2013

Rimmel London Kate Moss 16






































Herkese merhabalar, mutlu günleer :)

Bugün bayılarak kullandığım Kate Moss serisinden bahsedeceğim. Bütün seriye bayılıyorum! Ama bu rujla bir türlü barışamadık.

Rengi çok tatlı çok güzel bir pembe gördüğünüz gibi. Fakat dudağa sürdüğünüzde çatlak dudaklara sürülmüş ruj gibi duruyor. Dudağınızla bütünleşmiyor. Benim için tam bir hayal kırıklığı!

Kalıcılık olarak birkaç saat dayanıyor ancak ne kadar lip balm da sürsem kat kat da sürsem yine de yakalayamıyorum dudağımla bütünleşmiş bir hali.

Bu sorunu çözmek için bir bilginiz var mı?

Ürün sadece Watosonslarda satılıyor, 12,90 Tl.

Hepinizi öperim.

3 Nis 2013

Rimmel London 020 pink rose Allık :)

Herkese Merhaba :)
Bu postta Mervemin alıp beğenmiş olduğu şu allığın, 020 pink rose tonundan bahsedeceğim. :),
Son zamanlarda bir allık merakımdır gidiyor. :) Benim cildimde şaşırtıcı derecede uyum sağladı. O kadar çok seviyorum ki sabah uyanınca alel acele makyajımı yapıp allık kısmına geldiğimde dikkat kesilip ressam edasıyla fırça darbeleri atıyorum.
Rengi kontür yapmak içinde oldukça uygun ne bronz ne pembe, arası bir tonda:

Bu allığı aslında çantam için aldım boyutu ideal ve hemen hemen her makyajımda kullanabileceğim bir allık içerisindeki sedefleride çok doğal sağlıklı bir ışıltı katıyor cildime. :)
Boyutu ise :

Swatch'ını da unutmadan:
Son olarakta:
Çok memnun kaldım bu üründen fiyatı da oldukça uygun 9,90 tl.
Ah birde 12 saat içinde 1 kez tazeleme gereği duydum . :)

Güzel günler :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...