12 Haz 2013

Makyaj Çantamda Neler Var?




Herkese merhabalar,

Kuşkusuz bloglarda okumaktan en keyif aldığım yazılardan biriyle karşınızdayım. Böyle sevdiğim bir konuda yazmanın keyfini anlatamam :)

Makyaj çantamı ixora parfümeriden almıştım, gratiste de var aynısından ama bu daha küçük ve dış kısmı mat olanlardan. Küçük olmasına rağmen içine birçok şeyi sığdırabiliyorum.





1- Sexy Mama Transparan Pudra: Malum yaz ayları geldi ve makyajı sabitlemek git gide zorlaşıyor ve karma ciltliyim süper bi' kurtarıcı oldu benim için.

2- Elf Pudra Fırçası: Tozutma yapmayan, küt ucu sayesinde pudrayı içine alıp cildinize çok başarılı şekilde uygulayan bir fırça, yanımdan ayırmıyorum.

3- Clinique Chubby Stick: Kalıcılığı ve yapısını çok çok seviyorum çok güzel bir pembe.

4- Golden Rose 240 Ruj: Nemlendirmesi ve yapısına bayılıyorum, uzun zamandır çantamda.

5- Essence Home Sweet Home Allık: Dışarı çıkarken çantama hep bu allığı atarım uzun zamandır kullanıyorum.

6- Nivea Fruity Shine Pink Guava: Hem nemlendirip hem renklendiriyor daha ne olsun :)

7-  The Balm Kabuki Fırça: Allığımı tazelemek için kullanıyorum. The Balmın en kötü ürünü diyebilirim. Kılları sert ve dökülme problemi çok fazla. Yıkasam da geçmedi kabuki konusunda sınıfta kaldın The Balm.


Benim makyaj çantamda bunlar vardı, siz neleri yanınızdan ayırmıyorsunuz?


6 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...