27 Haz 2013

The Body Shop Japaneese Cherry Blossom Body Mist




























Herkese merhabalar!

Malum havalarda sıcaklık git gide yükseliyor, bende bu sıcak günde sizi ferahlatacak bir yazı ile karşınızdayım.

Body Shop bence gerek ürünlerinde gerek parfümlerinde gerçekten çok güzel kokulara sahip olan bir marka. Bu ürün buram buram bir çiçek kokusu, içinizi baymayan o kadar ferah bir koku ki bence bu tam bir yaz kokusu!

Kışın kullanmayı da seviyorum fakat yazları özellikle akşamları kullanmayı seviyorum. Çok ağır kokmuyor aksine çok hafif. Kalıcılığı bir body mist e göre oldukça iyi bence fakat tabi ki tazelemeniz gerekiyor.

Fiyatını tam hatırlamıyorum 2al 1 öde kampanyasından almıştık Fatma'mla.

Herkese mutlu günler :)

6 yorum:

  1. Sunumun güzelliğine bak tacını severim senin:) Body mist olayına girmek istemiyorum aslında ya kalıcılık çok önemli benim için bunlar da zırt diye uçuyor hele doğal olanları evden çıkmadan gidiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim :) Hmm o zaman bu ürün sana göre hiç değil kuzum :)

      Sil
  2. Body mistleri daha çok beğeniyorum yazın güle güle kullan tatlım;)

    YanıtlaSil
  3. TBS nin ürünlerini çok fena merak ediyorum.Özellikle lipbalmlarını .Bu body mist i de bir kaç yerde gördüm çok ilgimi çekti.Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...