10 Ağu 2013

Rimmel London Lash Accelerator Endless Mascara




























Herkese merhaba,

Sizlere bugün çok sevdiğim bir rimelden bahsedeceğim. Plastik kılları olan bir fırça, yani plastik kıllardan hoşlanmıyorsanız bu ürün size göre değil. Hemen artılarını eksilerini sıralıyorum;

+ Kirpiklerinizi güzelce ayırıp, dolgunluk vermeyip uzunluk veriyor.

+ Gün içinde akma, göz altına dökülme sorunu yaşamıyorsunuz, kirpiklerinizi yapıştırmıyor.

+ Ben önce Rimmel London Scandaleyes ı uygulayıp, ikinci katı bu rimelle geçiyorum biri dolgunluk verirken diğeri ayırıp uzatıyor.

+ Temizlenmesi kolay.

Eksileri;

- Çok çabuk kurumuyor, sürdükten sonra dikkatli olmak şart.

Sizlerin deneyip beğendiği maskaralar neler?

* Ürün Watsons tarafından gönderilmiş olup, yorumlarım tamamen objektiftir. Firmaya buradan tekrar teşekkürlerimi iletiyorum düşüncelilikleri için.

Rimelin bende duruşu; (2kat)





12 yorum:

  1. Plastik fırçalı maskaraları hiç sevmiyorum ama bu maskarayı çok merak ediyorum gerçekten. Geçenlerde kendi isteğimle plastik fırçalı bir tane aldım bunu da alırım belki ihih :)) Güle güle kullan kuzumm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzum dene derim indirimle alırsan bir de ! :)

      Sil
  2. güle güle kullan fıstık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş e tabi kullanan da güzel olunca :)

    YanıtlaSil
  4. Yani sevdim aslında bu rimeli ama Watsons hediye etti diye dünyanın en mükemmel ürünü diye lanse edenlere de sinir oldum :) Güzel günlerde kullan hayatım ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın en mükemmel rimelini henüz bulamadım :( hepsi zaten 1ay sonra göz altlarına patır patır dökülmeye başlıyor kuzum. Teşekkür ettim :*

      Sil
  5. Avon İnfinitize maskarayı buldum artik maskara arayıslarım sona erdi :) Blogumda da detaylı yazısı var. beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben nedense son kullandıgım zamanlarda bu rimeli begenmesem de sendeki durusna bayıldım tatlm. Ayrıca cok guzelsinn :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...