17 Ağu 2013

The Balm Schwing Eyeliner




























Herkese merhaba!

Şüphesiz çoğu bayanın olmazsa olmazı eyeliner. Ve işin en zor kısmı da ince ve düzgün bir şekilde çekebilmek.

Bu eyeliner incecik ucu sayesinde eyeliner çekmeyi kolaylaştırıyor. Diğer balm ürünleri gibi tabi ki bu da çok başarılı. Sürdükten sonra biraz beklemek gerekiyor göz kapağına bulaşmaması için.

Rengi tam bir siyah hatta simsiyah. Bende akma, bulaşma olmadı.

Likit eyeliner severlere öneririm.

Sevgiler :)


13 yorum:

  1. güle güle kullan tatlım :) ben nyc nin eyelinerını kullanıyorum çok memnunum kolayca çıkıyor ama akma yapmadı :)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bu markaya ve ürünlerine hele ki paketleri söz yok :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    364. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  4. Bende bayılıyorum bu ürüne.! :)
    The Balm her konuda başarılı,çok güzel bir post olmuş. :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Henüz denemedim ama elimdeki ürünler bitince denemek isterim. The Balm ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. ben nedense fırçasını beğenmedim :( ilk kullandığımda güzeldi kullandıkça fırçası bozulmaya başladı süngerimsi bir ucu var ama eyelinerin kalitesi gerçekten harika ne kadar süremesemde çok kalıcı ve mat oluşu bi harika :)

    YanıtlaSil
  7. @sevda ; mutlaka denemelisin!

    @betül demir ; bende öyle bir problem olmadı şimdilik. Sanırım bu ürünün geneli sorunlu :/

    YanıtlaSil
  8. Kuzum yaz için değil de diğer üç mevsim için favori eyeliner ım bu benim de :) Yazın sıcaktan aktı yemyeşil oldum :/ Fırçası gayet güzel duruyor bir bozulma yapmadı ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende akma olmadı sanırım bolu havasından kuzum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...