10 May 2013

Günün Ojesi #1







































Herkese merhabalar!

Bugün böyle bir değişiklik yapayım, günün ojesini sizlerle paylaşayım dedim.

Hem böylelikle yavaş yavaş oje yazılarına da girişmiş olurum.

Neler kullandım;

1- Kalyon Sararmayı Önleyici Cila: Bu ürün benim tırnaklarımın vazgeçilmezi! Sararmayı gerçekten önlüyor. Ve bunu kullandığımdan beri tırnak kırılma problemi yaşamadım.

2- Rapsodi No:15 Oje: Bildiğimiz 1milyoncu ojesi bu. Öyle deyip geçmeyin çünkü rengini çok güzel veren bir koyu bordo ve kalıcılığı Flormardan daha başarılı.

3-Nyc Turbo Dry Topcoat: İşte benim olmazsa olmazlarımdan bir tane daha. Hem ojenizin kurumasına yardımcı oluyor hem de ojenizi koruyup pırıl pırıl tırnaklara sahip olmanıza.

Beğendiniz mi? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...