28 May 2013

Sebamed Face&Body Yıkama Jeli





Herkese merhabalar!

Bugün sizlere hangi temizleyicim olursa olsun, ne kadar yedekte başka yıkama jellerim olursa olsun rafımdan eksik olmayan bir temizleyiciden bahsedeceğim.

Öncelikle benim cildim karma (yağlıya dönük) fakat bu ürünü gönül rahatlığıyla her cilt tipine sahip olanlar kullanabilirler.

Ben hem duş jeli hem de yüz yıkama jeli olarak kullandım.

Gözlemlerime gelecek olursam;

* Yüzünüzü ve vücudunuzu mükemmel bir şekilde temizliyor.

* Sırtımda oluşan sivilcelerin önüne geçen tek ürün, kurtarıcım budur! Gerçekten o kadar memnunum ki artık hiç vücudumda sivilce çıkmıyor.

* Nemlendirmesi harika yüz için de vücut için de. Kesinlikle kuruma yapmıyor.

* Çok çok çok bereketli bir ürün.

* Sabun, alkali içermiyor. Cildin gerekli olan PH değerini koruyor.

* Sadece kokusunu hiç beğenmedim.

Fiyatını indirimle 20Tl civarında almıştım. Normal fiyatını hatırlamıyorum ama verdiğiniz paraya değiyor cidden.

Herkese tavsiye ederim!

Sevgiler.

3 yorum:

  1. Sadece eczanelerde varsa koşup alayım. Nedense Sebamed'in kokularını seven tek benim :-)

    YanıtlaSil
  2. clear face sabunu ile alakalı yazarsan sevinirim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...