21 Şub 2013

Çantamdaki Makyaj Çantamda Neler Var?

El kadar çantaya sığdırdıklarım mı olsaydı ki adı bu postun?
Genelde kocaman kocaman çantalar kullanmıyorum hatta çoğu çantam minicik, minicik de olsa yanımdan eksik etmeyeceğim tek şey şu minik makyaj çantam. :)


 Bu sempatik çantayı Gratis'ten almıştım içinde pek işimi görmeyeceğini düşündüğüm fırçalar vardı. Ama çantam için ideal :)



İçindekilere gelelim şimdi de :)




Sabah derslere gecikmemek için çoğu kez okulda makyaj yaptığım için sanırım taşımazsam olmaz bunları :)


Gene Gratis'ten aldığım seyahat için küçük krem kutularına;
-Neutrogena El kremi
-Essence krem allık strawberry 20
-The Balm- Balm Shelter/light medium


Gratis'ten aldığım minicik far paletim,evet bi alex değil fakat gün içinde harika bir kurtarıcı.
Çantanın içinden çıkan tırt fırçalardan işime yarayanlar. :) Parmakla sürmekten daha başarılı sonuç veriyolar.


Çantamdaki Garnier Roll on'um  :), boğazına taktığım minik saç lastiklerim bunalınca direk saçımı örerim.
Rimmel London'dan aldığım süper keçe uçlu eyelinerım,uzun süredir bulamıyorum. :(


İşte benim bebeklerim :) Benefit'in celebutante kitinden çıkan ürünlerim.
Soldan sağa;
Don't Stray far bazı,
Lip Gloss (çok fazla sevmesemde taşıyorum işte)
High Beam (kaş altlarım veya elmacık kemiklerime uyguluyorum.)
Vazgeçemeyeceğim canım rujum. :))

 
Mini boy Nina l'elixir tester parfümüm kokusu çok güzel :)

Muhtemelen birçoğumuz makyaj çantamızın ,kol çantamızı ağırlaştırdığını söyleriz o yüzden böyle mini boy çözümlerle hafif hale getirebililiriz. :)
Mutlu Kalın,
Fatma :)




2 yorum:

  1. yanında baya şey götürüyomuşsun :) ben de dudak nemlendiricimi veya rujumu hiç eksik etmem. bi de ayna :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hepsine ihtiyacım oluyor. :))
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...