13 Şub 2013

Koyu Renk Ruj Sever Olarak

Merhaba arkadaşlaar :))
Bu postumda sizlere bordo,koyu renk ruj sevdamdan bahsedicem. :)
Hepimizin ilk makyaja başladığı makyaj sayılmasada ilk sürüp sürüştürdüğü şeydir lip stikler. Hele ki biz 90'lı kuşağın lise yıllarına adeta bir bomba gibi düşen Nivea Cherry Kiss :D :D
Sürünce bi anda yüzde bi parlaklık ve renk getiren o harika şey. :)) Fakat eski cherry kiss'e bu övgüm, niveanın yeni serisindeki cherry kiss aynı rengi vermiyor malesef daha fazla gloss kıvamında ve o bordomsu renk sanki daha şeffaf. :(

İşte o farkındalıkla edinmek istediğim ilk makyaj malzemesiydi koyu renklerde bir ruj. :) 5 yıl önce aldığım Golden Rose rujum. :)) o günden bu yana olan koyu renkteki rujlarım;

  Soldan sağa;
*Benefit-no cımpetition,
*Avon-russet dream,
*Lancome Paris-16,
*Oriflame-Radiant Red,
*Rimmel London-by kate 107,
*Golden Rose-123


Benefit-no competition
Benefit'in celebutante kit'inden çıkan oldukça yumuşak bir ruj.Yoğun bir renk vermiyor fakat dudağı çok güzel nemlendiririyor.Her daim çantamda yer alır. :))
Dudağa verdiği renk şu şekilde:
*Dudak rengine oldukça yakın olsada mor alttonru bir ruj.
*Çok çabuk emiliyor.
*Dudakta yumuşak bir his bırakıyor.





Avon-russett dream
Avon'un bu ruju oldukça kuru dudağınıza lip balm sürmezseniz dudaklarınızı çok kurutuyor.Rengini seviyorum fakat ışıltıları oldukça yoğun buda günlük kullanım için fazla tercihim olmuyor.
Dudağa verdiği renk:
*Kuru olması tek (-) özelliği.







Lancome Paris-16
Bu ruj bi arkadaşımın hediyesiydi bu tonları sevdiğimi biliyo fakat bordodan çok kırmızı bir renk yüzümle birleşince fazla parlak duruyor,allık ve göz makyajıyla orantılı olarak kullanılması gereken bir ruj.
*Yapışkan bir etki bırakıyor.
*Kalıcılığı oldukça fazla fakat kalıcı rujların sevmediğim bir yanı dudak içine yakın kısımları ister istemez konusurken yiyorum :) , dış kısımlarda koyu renk kalıyor ve buda renk eşitsizliği yarattığı için sürekli kontrol gerektiriyor.


Oriflame-Radiant Red
Bu ruju sırf rengi için almıştım 2 yıl önce. İnce yapılı gloss tarzı bir ruj aslında.Dudağa verdi renk:

*Çok ince yapılı olduğu için fazla bir renk vermiyor.
*Taa ki 3593 kez üst üste sürerseniz tatlı bi renk bırakıyor. :/
*Dudakta emilmiyor ve konuştukça dış kısımlarda birikme yapıyor bu da ruj için en olmaz özellik.
*Yani elinize geçicek gibi olursa aman diyim sakın.


Rımmel London-by Kate 107
Eveet işte favori parçam bana yeni katılsada 1 numaraya yükseldi evvet işteee aradığım bu diyebiliyorum.Watson's tan 12.90 tl ye aldım. Ve rengi o kadar güzel ki o kadar hoş bir duruşu varki kadifemsi :) Dudaktaki duruşu:
*Sonunda hayalimde ki renge kavuştum.
*Kalıcılığı da oldukça iyi.
*Nemlendirmesi kezaa, dudağı hiç kurutmuyor.
*Yüzüme sürdüğüm ilk saniyede canlılık kattığı için şiddetle öneriyorum canlar denemelisiniz. :))




Golden Rose-123
İlk göz ağrım cidden ilk koyu renk rujum :) avm de Golden Rose standından almıştım. :)
*Çok çok kuru bir ruj.
*Rengi çok güzel olsada.
*Rujun altına balm sürseniz dahi dudakları kurutuyor.
*Çok kuruttuğu ve cidden dudaklarımı bozduğu için tercih etmiyorum. :/


Şöyle de bir gerçek var ki hiç bir zaman kat kat sürüp kullanmadım hiç bir rujumu hafitçe pıt pıt yapıp geçerim çok koyu rujlarımı o bile beni çok mutlu etmeye yetiyor. :))

Sizinde eğer böyle bir zaafınız varsa önerilerinizibekliyorum denemeye açığım. :))

Sevgiler Fatma :))

2 yorum:

  1. bende kirmizi ruj hastasiyim :) ve favorim avon un long lasting di galiba ethernal flame rengi :) kirmizi borgo gibi kadifemsi bi gorunum birakiyor dudaklari kurutuyor hafif ama ben cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...