9 Şub 2013

The Balm Cabana Boy & The Balm Hot Mama



































Herkese selamlar :) Üşengeçliği şöyle bir kenara atıp post yazmak gerektiğini anladım sonunda. Evde bütün gün yatmaktansa en azından yazı hazırlayalım değil mi ? Biliyorum bu allıkların yazısını 10 blogtan 8 inde görüyorsunuz.  Ben de çok sevdiğim bu allıklar için nacizane fikrimi yazayım dedim.

Hot mama ışıl ışıl bir şeftali rengi üstündeki kadını hep Rihanna'ya benzetiyorum :) Ambalajları müthiş kullanışlılığı, deseni her şeyiyle 10 numara 5 yıldız! Kalıcılığına hiçbir şey diyemiyorum çünkü benim yüzümde hiçbir allık 2 saatten fazla durmuyor aslında bu dertten çok muzdaribim :( Unutuyorum, yanımda taşımıyorum hiç böyle evden dışarı allıkla çıkıp allıkla dönemedim öyle yani yüzüm emiyo mu allıkları anlamadım. Nars Orgasm dupe u diyenler var. Malesef bizler Narsla sadece rüyalarda buluşuyoruz, çok pahalı buluyorum hele ki şu öğrenci halimle. Alın 13,50 ye indirimle bir hot mama keyfini sürün ;)

Cabana boy pembe,mürdüm gibi bir renk. Dünyanın en tatlı bloggerları arasında olan Ayşenin bir zamanlar yapmış olduğu blog satışından almıştım,gratis bulunduğum ilde yoktu o zamanlar. Ben beyaz tenliyim açıkçası buğday tenlilere daha çok yakışır diye düşünüyorum. Bende suratım morarmış gibi durdu :) Ama bu allığı far olarak kullandığımda özellikle gölgelendirmede müthiş oluyor bayılıyorum! Kalıcılık konusunda benden allıkların hiçbirine not yok :) Ama far olarak kalıcılıkları güzel.


                           Cabana Boy    Hot Mama
Sizlerin önerebileceği kalıcı allıklar var mı neler?

Sevgiler, öpücükler
Merve :)

3 yorum:

  1. herikiside cok guzel gorunuyor :) hot mamaya bayildim ahh birde makedonyaya gelse $u balm :))

    YanıtlaSil
  2. Kızlarrrr yeniyim destek olursanız sevinirimmm :) Takibe aldım bu arada canım
    http://siyahgizemlidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...