10 Şub 2013

Essence Farlar ( quattro XOXO 01,60,62 )

Merhabalar :)

Bu postta elimde bulunan Essence farlardan bahsetmek istedim sizlere. Öncelikle Essence benim far deneylerimin ilk adımı oldu, Merve'ye yanında fırçalarını getir noluuuur, öğret bana sürmesini diye diye öğrendim bu işi. :) İlk farım Essence 60 yeşil, neden yeşil ?
Sephora'da gezerken Nars (sanırım bütün kozmetik markaları bi yana Nars'ın üzerimdeki etkisi bi yana) 'ın farlarına bakıyodum. Panda gözlerim biraz aydınlansın istedim üzerine sarı'da en sevdiğim renk patlattım gitti, fffff o kadar beğendim kiii fiyatını sordum 67 tl dedi. Yutkunmak istedim yutkunmadım tabi orda o kadar tiribe girip fiyat sormuşum, sanki bana 10 lira hop hadi al alsana al al , almayanı dövüyolar mı deseydi? Teşekkür ettim usulca terk ettim mekanı... Gittim gratise essense standında sarı far aradım yoktu. :( En cana yakını yeşil geldi o an bana ve aldım. Yani biraz gaflet anıma denk geldi. :):)

İlk gözağrım 60 numara - Görünce yaşadığım kaptığım gibi kasaya koştuğum 62 :


-Renkleri benim için çok cezbedici olsalarda pigmentasyonlarından açıkçası pek memnun değilim. :(
-3-5-7. fırça darbesinde renkleri belli oluyor ve çok çabuk uçuyorlar.
-Kalıcılıkları da keza, muhtemelen açık renk olmalarının da bunda etkisi var fakat keşke biraz daha renklerin hakkını verebilselerdi :/
-Evet çok seviyorum :) fiyatları 5.45 tl





Küçük bi uygulama göstermek istedim. Far bazı olarak Benefit Don't Stray kullandım, onun üzerine olduğu zaman daha parlak ve canlı görünüyor fakat dediğim gibi kalıcılık konusunda aklıma geldikçe bi fırça atıyorum. :))

Göz pınarıma sarı renk 60, orta ve dış kısımlar 62 yeşil farımı, eyelinerımda Maybeline Collor Totto Black kullandım.


Şu aralar halen devam etmekte olan Rossmann indiriminden aldığım quattro XOXO 01:

 Essence indiriminde 3.50 tl'ye ne gördüysem aldım zaten bu far paletide 3.50tl'ye kaçmazdı. :)) Benim gibi gözleri hafif çukurda olan arkadaşlarımızın 1 numaralı silahı muhtemelen beyaz,gri farlar , aydınlatıcılar. :) Bu paletin en güzel yanı bu ilki rengin çok yumuşak ve doğal bir ışıltı vermeleri, çok beğendim.
Parmaklarımda pigmentleri çok kaliteli görünüyor gibi fakat bu sonuca beyaz-gri dışında , diger lila ve siyah için 4-5 parmaklama sayesinde kavuştum... /:



Swatchları bu şekilde :/ bunlar da 4-5-7-945348 parmak darbeleri :/ Azıcık hayal kırıklığı yaşadım lila ve siyah için ama The Balm'ın Balm Jovi paletinde ki REM benim kurtarıcım oldugu için aman yaaaaaa diyebiliyorum. :)


Aynı şekilde Don't Stray far bazımla ortaya çıkan sonuç bu oldu..

 Flaşında etkisiyle aldığım sonuç, fakat kalıcılıkları sorun yaratsada 5 liraya ekmek arası iyi gidiyo :))

Sevgilerle Fatma :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...