7 Şub 2013

Clinique 4lü Far Paleti

Tekrardan merhabalar :) Aman insan nasıl da keyifleniyormuş yahu blog a üye olan bir kişide bile, bunu görmek güzel, çalışmalara devam son sürat.  Bu kadar kendimi gaza getirdiğime göre konuya girebilirim canlarım ciğerlerim kozmetik delilerim.

Clinique in bir setinden çıkan far paletinden bahsedicem bu yazıda.


Paletin genel görünümü bu şekilde ufacık tefecik.


Renkler ise bu şekilde. Öncelikle clinique in kalitesini bilen bilir. Fakat far konusunda ben çok da başarılı bulmadım kendilerini efenim. Kalıcılıkları fena değil. Çok fazla pigmentasyonları yok, elinizi korkak alıştırmayın sürün bolca fırçanıza yani. Farların yapısı sert,yumuşak farlardan değil,swatch yapmakta zorlandım yani.


Renklerin isimleri bu şekilde. Farların hepsi de mat, ışıltı sim vs bulunmuyor.

Swatclarda sağdan sola doğru;

French vanilla : Ten rengi, fildişi renginde bir far. Oldukça fazla kullandım bu rengi,sadece eyeliner çektiğim zamanlarda göz kapağınızın rengini başarılı bir şekilde eşitliyor.

Stone violet :  Pembe, mürdüm alt tonlu bir renk. Kendisini henüz hiç kullanmadım.

Night Plum : Bu renk oldukça koyu mor alt tonlu aslında, ben bunun taupe mor mürdüm karışımı olduğuna inanıyorum :) Bu rengi de hiç kullanmadım. Paleti çok sık kullanmasam da hep seyahat makyaj çantamda olur gittiğim yere götürürüm o da gidiş gelişlerin acizliğine uğrayıp kırıldı ben de kendimce presleyip adam etmeye çalıştım. Kaç kez yere düştü kırılmadı o gün bu gün helal olsun bana :)

Chocolate Chip : En soldaki kahve rengi. Tirilyon tane kahve rengi farım var kabul. Aslında onlardan pek sıra gelmiyor diyebilirim ama bunu da sıkça kullandım, hala hiç kullanılmamış gibi en ufak bir çökme yok. Rengi güzel bir çikolata kahvesi her ne kadar ışıktan dolayı biraz daha açık renkli dursa da seviyorum bu rengi de.

Genel olarak palet bu şekilde. Setten çıkmasa gidip alır mıydım? Tabiki hayır, clinique in en beğendiğim makyaj ürünü chubby stickler her ne kadar henüz sahip olamasam da kendisine :( her neyse gidip bunu alacağınıza chubby stick alın derim, hatta imkanı olan koşsun alsın şimdiden!

Sevgiyle kalınız , merve.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...