15 Şub 2013

Fondötenler de Olmasa

Merhabalar :)
Şu ana kadar hiç tüm cildime fondöten dağıtıp sürmüş değilim fakat yanaklarımda dönem dönem sivilcenin kızarık ve izlerini kapamak için başvurduğum bi kaç çeşit fondötene sahibim.


Soldan sağa:
THE BALM : time balm foundation(light/medium)
L'OREAL : Matte Morphose Fondöten (200)
MAYBELLINE: Dream Matte Mousse (light 1)
BENEFİT: Erase paste (no 2:medium)

Time Balm Foundation:
İşte gene the balm gene benim bebeğim cildime tam uyumlu ve kapatıcılığı harika,gün boyunca ne kuruma ne de renk koyulaşması yapıyor hatta daha fecisi dışarıdaki tozu kiri yapıştırmıyor. :)
Cildi nemlendiriyor. Çok severek kullanıyorum eğer cildiniz benim gibi kışları kuru yazları yağlıya dönükse tam size göre,ben kullanmadan önce altına Balm Shelter uyguluyorum böylece nemlendirmesi daha güzel ve kalıcılığı daha iyi oluyor. :)


*Ciltteki duruşu bu şekilde asla topaklanma ve kalıp gibi bir görüntü oluşmuyor.
*Cilt çizgilerinin arasına girip belli etmiyor.
Bir tabaka fakat yumuşacık ve çok doğal duruyor.
*İçinden bi adet sünger çikiyor ve sürümü kolaylaştırıyor.
*Bu fondöteni fırçayla uygulamıyorum iz bırakıyor daha çok süngerler yardımıyla yediriyorum.
ve sonuç:
HARİKA! :)) (28 tl)







Matte Morphose Fondöten:
Köpük yapıda bir fondöten bendeki 200 numarası cildime koyu gibi fakat zaman zaman sivilce sonrası kızarıklıktan öte morlukları görünmez kılabiliyor. :) O yüzden her ne kadar koyu ve gün içinde cildimde bir tabaka gibi dursa da napalım o morlukları kapattığı için elimin altında durmasında fayda var. :)
Benim gibi açık tenli biri gider de niçin bu ton alır ? Kapağında ki 75 kr etiketini görmüşsünüzdür. 75 kuruş değil :D 2 yıl önce İsveç'e tatile gittiğimde almıştım 75 kron'du, o zaman yaklaşık 12 tl ye falan geldi.Türkiye'de 40 tl civarı olduğunu bildiğimden görür görmez kalan bi bu rengi vardı aldım gitti.
Ciddi kullanıcısı çıkmışım ama dibini gördüğüme göre. :)
*Çamur gibi bir görüntüsü var fakat ciltte silikon bir tabaka oluşturuyor bu his hoşuma gitmiyor değil.
*Fakat kötü yanı derseniz bir süre sonra ciltte iyice koyulaşıyor ve tonu uygun olmadığı için bi bütünlük sağlayamıyoruz.
*40 tl yi hakettiğini düşünmüyorum.





Dream Matte Mousse:
Maybelline'ın köpük fondöteni bendeki 1numaralı light tonu cildimle bütün fakat şu varki kapatıcılığı hiç hoşuma gitmiyor.

*Çamur yapıda ve sürümü cidden zor,topaklanma yapıyor.
*Cilt sanki emmekte çk zorlanıyor.
*Bacak kapatıcısı yapılmayacak kadar sinir bozucu. :(
*Yıldızımız bir türlü barışmadı hiç kullanmıyorum. :/












Erase Paste:
Benefit'in sempatik ürünleri, Evet cidden iyiler hoşlar da abartıldığı kadar değil, ve o yüksek ücretlerini pek hak ettiğini düşünmüyorum en azından benim elimde olan ürünlerinin.. :/
Bu kapatıcısına gelirsek,
*Yağlı bir yapısı var.
*Kapatıcılığına üzügünüm laf edicem : kapatıcılığı mı? ne hani nerde ?
*Cilde sürüldüğünde cizgilerin aralarına giriyor ve bu hiç hoş bir görüntü değil. :)
*Aldığımdan bu yana ne zaman heveslenip bu kez olucak diyip sürsem evden çıkmadan illaki siliyorum :(
*Göz altları içinde uygun değil toplanma yapıyor.
*Bilemiyorum belki benim cildimle anlaşamadı memnun kalmadım. :/








Sizlerinde özellikle köpük yapıda tercih ettiğiniz fonfötenler varsa önerilerinizi bekliyorum. :))
Mutlu Kalın,
Fatma :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...