11 Nis 2013

Mim'lendim :)

Çok sevgili Yelkenlikız beni mimlemiş ben de seve seve cevaplarım dedim :) Geç oldu biraz ama :(

1- En mutlu olduğunuz anı nasıl tanımlarsınız?
Sevdiğin insanın dizinde uyuyup kalmaktır benim için

2- Hayatınızda değeri asla eksilmeyen kişi kimdir?
13 kişinin sanırım değeri eksilmez bende.

3- En sevdiğin yazı tarzı ve yazar kimdir?
En sevdiğim yazar Pucca. Dizüstü edebiyatından sıkılmam.

4- Sevdiğiniz kişiden nasıl bir evlenme teklifi aldınız veya almayı isterdiniz?
Henüz daha erken bunun için ama bakalım zaman gösterecek ;)

5- En sevdiğiniz mevsim hangisidir ve neden?
Bahar ve yaz ayları tabi ki etraf cıvıl cıvıl akşamlar güzel ay üşüdüm dondum derdi yok oh mis gibi :)

6- Yaptığınıza asla pişman olmadığınız en kötü şey nedir?
Çocukken balkondan aşağıya attığım anneannemin kedisi. Nasıl bi canilikle yaptıysam. Şimdi olsa asla yapmam tabi ama çocukken pişman olmamıştım nedense. Çocukken elimi yüzümü çizmişti,intikam için gizlice yaptım. Birdaha asla dönmedi o kedi zavallıcık :(

7- Takip etmekten en çok keyif aldığınız blog hangisidir?
Saymakla bitmez bu kısım :)

8- En sevdiğiniz içeçek nedir?
Çay :*

9- Ayakkabı numaranız nedir?
37,5 - 38 

10- Vazgeçemediğiniz abur cubur ürün hangisidir?
Çikolata tabiki  :(

11- En büyük idealiniz nedir?
Sevdiklerimle mutlu huzurlu bi yaşamdan büyük ideal olamaz :)

Hakkımdaki 11 gerçek;
*Hediye alıp-vermeye bayılırım.
*Uykucunun,tembelin tekiyim.
*İnsanlarla çabuk kaynaşırım,ama hemen dostluk kuramam.
*Genellikle insanları bekletirim ama bekletilmekten nefret ederim
*Su içmeyi hep unuturum.
*Likit fondötenin duruşundan hep nefret ederim.
*Bütün gün makyaj malzemeleriyle oynayabilirim.
*Tüylü kıyafetlerden iğrenirim, kimseye yakıştırmam.
*Renkli gözlülere her renk makyajı yakıştırırım.
*Arkadaşlarımla vakit geçirmeye bayılırım.
*Tatlı bağımlısıyım.


Mim için kendisine teşekkür ediyor, yapmak isteyen herkese yolluyorum, sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...