14 Nis 2013

La Roche Posay Hydreane Bb Krem

























Merhabalar, merhabalar!

Bugün sizlere La Roche Posay'in bu BB kremini tanıtacağım. Deliler gibi merak edip, merakıma yenik düşüp aldığım bu bb krem üzerine biraz konuşalım.

İçerisinde La Roche Posay'in meşhur termal suyu varmış ve termal su barından ilk bb kremlerdenmiş. Termal suyun bulunduğunu cildinizi öyle güzel nemlendiriyor ki buradan anlayabilirsiniz.

İlk kullandığımda yüzümdeki deriler soyulmaya başladı, aldığım eczaneye danıştım ve tedavi edici özelliğinden dolayı soyulduğunu, bu sorunun birkaç kullanımda yok olacağından bahsetti eczacı. Tedavi etmesi de artı özelliklerinden bir tanesi.

Cilt tonunuzu eşitlediğini, kızarıklıkları dengelediğini söylüyor ki kesinlikle doğru, derin sivilce izi, büyük kızarıklık probleminiz varsa yeterli olmayacaktır.

Kapatıcılığı -bana göre- orta, hatta bana fazla bile geliyor, doğal bir duruşu var ama ben yok gibi dursun istiyorum hep :)

Kalıcılık olarak 5-6 saat kalıyor, yağlı ciltliyseniz parlama yapabilir pudra ile üzerinden geçmeniz gerekebilir.

Spf20 olması en güzel özelliklerinden bir tanesi.

En açık rengi bana koyu geliyor gibi ama durdukça rengi oturuyor, severek kullanıyorum. Herhangi olumsuz yanını ben görmedim, çok memnun kaldım.

 Fiyatları değişiyor siteden siteye, eczaneden eczaneye ama ben 30 Tl'ye almıştım. Bir başka yazıda görüşmek üzere diyorum hepinizi öptüm !
























6 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş almayı düşünüyordum ama artık yaz geldiğinden renkli güneş koruyucuları kullanmak durumundayım :)

    YanıtlaSil
  2. Ahh ahh bende çok merak ettim bu ürünü ama rengi uymadı:( Şu renk seçeneğini fazla yapsalar ne harika olucak :/ Güle güle kullan kuzucum sendee kocamann öpüldünn :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk seçenekleri üç tane galiba evet bb krem için oldukça az :/ teşekkürler bitanem :*

      Sil
  3. bende almak istiyorum ama elimdekiler bitsin öncee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten La roche posay ile özdeşleştin :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...