3 Nis 2013

Rimmel London 020 pink rose Allık :)

Herkese Merhaba :)
Bu postta Mervemin alıp beğenmiş olduğu şu allığın, 020 pink rose tonundan bahsedeceğim. :),
Son zamanlarda bir allık merakımdır gidiyor. :) Benim cildimde şaşırtıcı derecede uyum sağladı. O kadar çok seviyorum ki sabah uyanınca alel acele makyajımı yapıp allık kısmına geldiğimde dikkat kesilip ressam edasıyla fırça darbeleri atıyorum.
Rengi kontür yapmak içinde oldukça uygun ne bronz ne pembe, arası bir tonda:

Bu allığı aslında çantam için aldım boyutu ideal ve hemen hemen her makyajımda kullanabileceğim bir allık içerisindeki sedefleride çok doğal sağlıklı bir ışıltı katıyor cildime. :)
Boyutu ise :

Swatch'ını da unutmadan:
Son olarakta:
Çok memnun kaldım bu üründen fiyatı da oldukça uygun 9,90 tl.
Ah birde 12 saat içinde 1 kez tazeleme gereği duydum . :)

Güzel günler :)

3 yorum:

  1. Mutlaka deneyeceğim rengi çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
  2. Bende bugün Watsonsdan Santa Rose rengini aldım. Bununla o arasında çok kararsız kalmıştım. :) Bu arada bu ayki fiyatı 6 tl. Başka renklerine bakmak istersen diye dedim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...