28 Nis 2013

Clinique Long Lasting Lipgloss

























Herkese merhabalar!

Bugün sizlere Clinique’in bu minik lipglossundan bahsedeceğim. Pembe görünüyor ambalajında ancak sürdüğünüz zaman şeffaf güzel bir ışıltısı oluyor. 

Bendeki küçük boy ambalajı, iyi ki de küçük boy ambalajlı, iyi ki dememin sebepleri ise aşağıda.

+ Çantada rahat taşınabilir boyda ve dudaklara verdiği ışıltı güzel.

+ Spf15 içermesi hoşuma gitti.

-Dudaklarınızı yapış yapış yapıyor ki beni glosslardan soğutan sebeplerin başını çeker bu durum.

-8 saat kalıcılık iddiası var ki hadi ordan! Diyorum sayın seyirciler, yok öyle bi dünya.

-Dudak çizgilerimde birikme yapıyor.

Fiyatını bilmiyorum, setten çıkmıştı ama sakın da gidip almak hatasında bulunmayın. Ben memnun kalmadım, sevenleriniz var mı Clinique glosslarını?

Hepinizi öperim J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...