27 Nis 2013

Essence Home Sweet Home 02 Tekli Far



























Selamlar !

Bugün yazılmak için çok geç kalınmış bir koleksiyon yazısıyla karşınızdayım. Ben bu serinin farlarını hiç beğenmedim.

Dış görünüşü, örgü deseni çok çok güzel bir ambalajı var. Ama bu güzellik ne yazık ki sadece ambalajda kalıyor.

Essence'in normal tekli farları, 4lü paletlerine göre bu çok çok başarısız kalmış bence. Pigmentasyonu oldukça düşük.

Baz kullanmadığınız takdirde yarım saat sonra bile uçabilir gözünüzden. Kalıcılıkları o derece yok yani.

Fatmamın hediye paketinden çıkmıştı, ben de madem far olarak kullanamıyorum dedim pembe allıklarımla karıştırıp kullanayım, böyle güzel sonuçlar elde ediyorum.

Fiyatı 5,90Tlydi bildiğim kadarıyla. Koleksiyon kalktı temin edebileceğinizi sanmıyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere öpüldünüz :)

4 yorum:

  1. yazına aynen katılıyorum canım. bende hiç beğenmedim bu farı

    YanıtlaSil
  2. Açık renk olduğu için olabilir canım :/ Çünkü koleksiyonun kahve farı inanılmaz pigmentasyona sahip :/ :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...