2 Nis 2013

Essence 01 Bronzing Queen


Merhabalar :)
Aslında bronzer sürmek beceri işi çünkü doğru sürmezsek cildinizde yanlış gölgelenmeden dolayı hastalıklı hatta kendimce sıkıntım dayak yemiş gibi durabiliyor. O yüzden sürmekten çekiniyorum çoğu zaman. Fakat bu görüntüden uzaklaşmak için bronzerın renk tonu ve kaliteside önemli .Rossman'ın 3.50tl indiriminden almıştım denemek amaçlı bu bronzer'ı:
Sürme işini yanaklarımı içime çekip,yanakla çöken kısım arasına kulak hizamdan dudağıma bi çizgi çekip geniş bir pudra fırçasıyla yumuşatıp çizgi görünümünü yokediyorum ve daha ince ve şekilli bir surat elde ediyorum. :)
-Kalıcılığından hiç memnun değilim.
-Fazla simli,sedef değil bariz sim :( ve o kadar çabuk yayılıyor ki elim ister istemez yüzüme giderse tüm elim sim oluyor. :/
+Rengi hoşuma gidiyor.
Fakat kalıcılığı ve yapısını sevmediğim için kullanmadığım bir ürün.
Ucuz etin yahnisi yavan olur derler ya o hesap. :)
Buyrun canlarım bu da swatch'ı :)
 Sevgiyle kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...