25 Mar 2013

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar?

Merhabalar :))
Geçenlerde mervemle bi inglot alışverişi yapmıştık %60 indirim yüzümüzü fazlasıyla güldürdü. :) Hele ki benim :) :) :)
En sevdiğim renk sarı ve farını görünce ve indirimle 1o tl gibi bie fiyata gelen süper şirin renkte farlarım oldu :), sarı,turuncu,kahve far ve 1 tanede en sevdiğim tonlarda bir ruj aldım :)
Sarı ve turuncuyu çok seviyorum göz kapağımda ,panda gözkapaklarımda ampul etkisi yaratıyor :)
Buyruuun :


Malesef küçük palet yoktu :/ bende Gratis'ten aldığım sempatik kutuya koydum altlarını sabitlemek amaçlı buzdolabındaki çiğköftecinin numarası yazan magnetli kartı tersten uhuladım ve kendi paletimi yapmış oldum :)
Sizin için küçük bir uygulama yaptım 3 rengi bir arada görmeniz için :)





-Far bazıyla uyguladım burada,9 saat sonra bile çok az bir renk kaybı vardı. :)
-Pigmentasyonları ve kalıcılıkları tahmin ettiğimden iyi
-Koyu yeşil bir kalemle tamamlamak istedim çünkü giysime uyuyordu :)
-Bir rimelle de tam istediğim görüntüyü vermiş oldum :)



Aldığım günden itibaren yağmur mu yağmadı dolumu kar mı fırtına mı.. :D oysa nasılda heveslenmiştim sürüp çıkıcam diye :( Bir an önce güneş geri gelsin ve bu fresh makyajımı yapabiliyim :))



Rujuna ayrı bayıldım rengi birazkoyu çıkmış fotoğrafta ,fakat dudağımda çok hoş duruyor kalıcılığı malesef çok iyi değil,fakat kurutmuyor.
Harika renk veriyor. :) %60 İndirimle 10 tl hemde :)
Sizlerde renkli farları seviyorsanız nude tonları arada bi ,bi köşeye itelim ve şöyle canlı canlı şeyler sürelim :) Çok çıtır geliyo bana :))
Sevgiyle kalın, Fatma :))

4 yorum:

  1. oy nasıl güzel renkler onlar öyleee :)) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. renkleri çok güzelmiş:) bende paletimi aynı şekilde yaptım ama çift taraflı bant yapıştırdım. uhu aklıma gelmemişti:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler canım :) Çift taraflı bant daha estetikmiş tüh hiç aklıma gelmedi :D Öğrenci yoklugu 404 ;))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...