10 Mar 2013

English Home Lilac Body Mist


















Herkese mutlu günler :)

Bu yazımdan sizlere English Home'un çıkarmış olduğu nefiiis kokulu vücut spreyinden bahsedeceğim. Bunu ilk orda gördüğümde dedim ki allahım bahar aylarında ağaçlarda açan mor çiçekler. Hani bunları toplar,suya koyardık ve ev öyle kokardı. Buram buram leylak kokusu nasıl güzel nasıl güzel.

Kalıcılığı çok iyi değil, bir vücut spreyinden çok da birşey beklememek lazım. Ben bunu parfüm gibi de kullanıyorum, gratisten aldığım minik spreyli şişeye birazını doldurdum. Gün içerisinde bununla tazeliyorum.

Bunların daha çeşitleri vardı. Beyaz Leylak, Soft ve Gül kokuları da olması lazım ayrıca bu serinin duş jeli,banyo tuzu ve kokulu mumları da mevcut. Uzun süre gidebilecek, 250 ml'lik  bir ürün.

Şuradan sipariş verebilirsiniz , hepinizi çok öptüm :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...