20 Mar 2013

İmdat! Önyargılı Olduğum Markalar!

Herkese selamlaar,

Bugün ben sizlere bir sorunumdan sıkıntımdan bahsedeceğim. Ben bazı markalara karşı ön yargılıyım. Bazıları marka olarak genel,bazıları o markanın rujudur,rimelidir falan filan.

Uzatmadan gireyim konuya;

* Maybelline markasının rujlarına karşı müthiş önyargım var yani sanki o rujlar bana hiç mi hiç yakışmıyor,dudaklarımda güzel durmuyor çatlamış dudağa sürülen ruj hissi veriyor. Ve bazı ürünlerini gereksiz pahalı buluyorum.

*Loreal'in cilt bakım ürünlerinin geneli uygun. Anti-age serileri dışında. Ama ne yazık ki gel gelelim bu uygun fiyatları renkli kozmetik ürünlerinde göremiyoruz. Fondötenlerine önyargım var, deneyesim gelmiyor o derece yani. Sadece telescopic maskara ve super liner ını seviyorum o kadar.

*Maxfactor! bu markanın kendisinden başlı başına nefret ediyorum lütfen sevenler bana kızmasın :) O kadar pahalı ki bu yiğidimiz mac'le yarışır,hatta sollar gider. Geçenlerde bir likit rujunu denedim. (lipfinity) Fiyatı 48,90! Hadi geçtim fiyatını. Sürdükten sonra bir kurudu allahım dudağıma sanki badana yapmışım. Dudağınızı yalasanız da lip balm da sürseniz çatlak görünüme büründü hayatımda öyle iğrenç bir şey görmedim. 48,90 ı bırak, 2tl ye satsalar alınmaz.

Sizin böyle önyargılarınız var mı? Kurtulmam için neler/hangi ürünler tavsiye edersiniz?

Hepiniz öpüldünüz :)

4 yorum:

  1. maybelline'in krem farlarını mutlaka denemelisin harikalar. yeni çıkardığı jel eyeliner'da mükemmel. indirim zamanı stokla derim. ben köpük allıklarını da beğeniyorum. açık renkler risksizler.kusur gösterme anlamında.mor kapaklı rujları fena değillermiş. dün rich plum rengine baktım süperdi:)

    loreal'in 4d lash architect mascarasını seviyorum. diğer ürünlerinden kullanmıyorum. gereksiz pahalılar haklısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maybelline özellikle color tattoo da çok başarılı,dediklerine bakıcam canım teşekkür errim :)

      Sil
  2. maxfaxtor fiyat konusunda kesinlikle katılıyorum size ürünleri güzel olabilir ama biraz fazla pahalı.Rujlarını seviyorum, 2 tanesine sahibim ama ben %50 indirimde almıştım bir fiyatına 2 tane gelmişti indirim sayesinde ama kolay kolayda tam fiyatını verip almam sanırım.Bu markaya bu kadar para verene kadar mac'den bir ürün almak çok daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...