25 Mar 2013

Saç Bakım Rutini

























Herkese mutlu günler :)

Sizlere saç bakımı rutinimden bahsedeceğim bugün.

Öncelikle saçlarımı 1 numarada gördüğünüz Elseve'in Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuanıyla yıkıyorum. Benim saç diplerimde böyle minik sivilce tarzında şeyler çıkıyordu. Bunu kullandıktan sonra yok olduğunu fark ettim. Hiçbir kaşıntıya,alerjik reaksiyona sebep olmadı diyebilirim. Dökülme karşıtı olarak sunulmasına karşın ben öyle bir etkisini görmedim. Fiyatı 8,90 diye hatırlıyorum.

2 numarada gördüğünüz Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremini banyodan çıkınca saçlarıma bolca sıkıp saçlarımı tarıyorum. İndirimle 10 Tlye almıştım. Yazısı için

Maske olarak haftada bir, en fazla iki kez kullandığım 3 numaradaki Watsons Biralı Saç Maskesi çok çok memnunum deliler gibi seviyorum! Saçlarımı yumuşacık yapıyor, çok güzel kokuyor. Koskocaman ambalajı ise sadece 8.90 Tl.

4 Numarada gördüğünüz o şey ile aşk yaşıyoruz! Schwarzkopf Got2b 4 güne kadar dümdüz etki falan diyor tabi 4 gün yıkamadan duramam. Ama nemli saçıma sıkıp kuruttuğumda mis gibi dümdüz saçlarım oluyor. Dalgalı-kıvırcık saçlıysanız pek işe yaramayabilir. Fiyatı ise 15,99 Tl ve sadece watsonslarda malesef.

Gelelim 5 numaraya; Avon Argan Oil Saç Serumu saçlarınızdaki "pamuk şekeri" görünümünü düzelten bir ürün. 30 ml  beybi bir ambalajı var. Argan yağı içeriyor mu? Hiç sanmam :) Önemli olan işini yapması ki yapıyor. Saçlarınızı ağırlaştırabilir kullanımı abarttığınızda ayrıca sadece uçlara uygulamaya dikkat. İndirimde oluyor hep. 7,90 Tl.

Ve son olarak 6 numara Gliss Isıya Karşı Koruyucu Sprey ilk başlarda hiç sevmemiştim kokusunu-kendisini. Ellerimi yapış yapış ediyor. Fakat sonradan gördüm ki koruyor saçlarınızı. Fiyatı ise 11,90Tl.

Benim kullandıklarım bunlar. Siz saçlarınızı korumak için neler yapıyorsunuz?

2 yorum:

  1. 4 numarayı aşırı kıvırcık biri olarak kullansam sonra da düzleştirsem olur mu ki acaba ? :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...