31 Mar 2013

The Balm Ima Goodkisser Ruj



























Hepinize selamlar!

Pazar günlerini hiç sevmem, bugün de hiç yazasım gelmedi ama dedim böyle tembellikle nereye kadar, hemen toparlandım sizler için yazmaya başlıyorum.

Size The Balm'ın bu güzel pembe tonlu rujundan bahsedeceğim. Testerlarının olmayışı çok büyük bir eksiklikti benim için denemeden almıştım rengine yanmıştım yani.

 Gelelim ki bu rujun dışı sizi içi beni yakar. Ambalaj olarak mac rujlarından esinlenmişler belli ki, sadece gümüş rengi ve kapak kısmı daha sert maclere göre.

Neyse ki kabında ve dış görünüşünde her şeyi on numara beni cezbetti diyebilirim. Dudaklara sürdüğümüzde naneli böyle dudakları yakan bir aroması var ki bundan hiç ama hiç rahatsız olmadım.

Beni rahatsız eden yönü dudaklarıma sürdüğümde dudaklarınız çatlak olur yarım yamalak sürülür ya o şekilde duruyor.

Acaba benim dudaklarımda mı problem oldu? Görüşlerinizi bekliyor, hepinizi öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...