27 Mar 2013

İnglot Amc Bronzer / No76








Herkese selamlar!

Bugün sizlere İnglot’un bu bronzerından bahsedeceğim. Bronzer demeye bin şahit ister. İnglot’un beni hayal kırıklığına uğratan pigmentasyonu neredeyse hiç olmayan bu bronzer 5 adet renkten oluşuyor. Açıktan koyuya doğru giden bu renklerin neredeyse hepsi aynı. Bir tek en alttaki birazcık renk veriyor o kadar. Testerını denediğimde bu kadar değildi anlamadım yani. Kutudakinde böyle bir sorunla karşılaştım bir daha da gidemediğim için kaldı öyle.


Alırken ordaki kız bana hem far hem bronzer olarak kullanabileceğimi söylemişti. Kullanabilirsiniz elbet, rengini çıkarabilirseniz tabi. Kalıcılığı konusunda yine çok başarısız. Fiyasko! Çok üzüldüm yani inglotta böyle kalitesiz bir şey bulamadığım için. Aşağıdaki resmin üst kısmında gördüğünüz gibi. Alttaki ise renklerin karışımı. Bütün reklerin karışımını iyiiiiiiicee fırçaya aldığınızda renk veriyor o da birsürü ürün aldığınız için toz toz görünüm yapıyor.






Ah İnglot şu farlarındaki kalitenin yarısını bu ürüne verseydin. Ürün 47 Tl ve ben %60 indirimle aldım iyi ki ! yoksa şu an kafamı duvara vuruyor olurdum. Gerçi %60 indirimli hali bile hak etmiyor ama neyse. Merak edenlere ise içeriği;







Başka yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...