9 Mar 2013

Project 15 Pan

Selam kızlaaar,

Öncelikle dünyanın en değerli varlıkları olan başta annelerin sonra da tüm kadınların kadınlar gününü kutlarım. Gratis indirimi, migros %50 indirimi derken ipin ucunu eminim bugün herkes fazlasıyla kaçırdı. Ben de aldım aldım geldim aldıklarımı yatağa döktüm ve o acı gerçekle yüzleştim. Gereksiz ne varsa toplamışım :)

Sonra dedim ki Project Pan yapmak lazım yeter bu ne kendine gel falan filan. Ama günlerdir bu indirimleri bekledim diye kendimi avuttum iyi hoş.

15 ürün seçtim ben, bazılarında kolaya kaçtım ve renkli kozmetik adına pek bir şey seçmedim olsun elimde bakım ürünü adına kenara attığım ne varsa alıp koydum. Ojeyle de işaretledim görün ne kadar ürün var diye. Bakalım neler varmış:
































1- The Body Shop Çilekli Body Butter: Bunun kokusundan gına gelmişken Body Shoptan çilek seti kazandım, sanırım o da bir çekilişle yollanacak :) Baygınlık geldi bundan bitsin bir an önce geçenlerde mini boy çileklisi bitmişti,sıra bunda.

2- Avon Göz Makyaj Temizleyicisi: Ojeyle işaretlediğim kadar kaldı, bitsin bir daha görmek dahi istemiyorum :)

3- Avon Treselle Parfüm: Çok güzel kokusu çok beğeniyorum, çok az kullanılmış. Severek kullanacağım.

4- Marks&Spencer El Kremi: Tamamı dolu, o yüzden işaretlemedim. Lavanta kokulu, 100ml biraz zorlar beni ama ne yapalım.

5- Angie Hot Parfüm: Kesinlikle çok hoş bir çiçek kokusu, kalıcılık konusunda fena değil ancak bıktım bundan da. Yazdan beri duruyor kullanayım bitsin diyorum.

6- Watsons Blueberry Vücut Scrub'ı: İçinde kayısı çekirdeği parçaları varmış, gerçek lifler varmış falan filan. Hoş bir yabanmersini kokusu fakat hiçbir işe yaramıyor.

7- Nivea Vücut Sütü: Badem yağı içeriyormuş bişeyler bişeyler. İğrenç kokusu ve bitmek bilmeyen bu ürünü çöpe atmak istemiyorum. Kullanan var mı ya bunun kokusu aldığımdan beri bi acayip. Bitsiin.

8- Essence Get Big Lashes Maskara: İlk zamanlar severek kullandım fakat yeni maskaralarla bunu kenara attım, son kullanma tarihi gelmeden bitsin.

9- Sephora Kahverengi Maskara: Fırçasını çok sevmiştim bunun. Güzel uzatıyor kirpikleri çok açık bir kahverengi değil, günlük kullanım için ideal.

10- Avon Jillian Dempsey Çift Taraflı Göz-Dudak Kalemi: Çok güzel bir pembe olan dudak kalemi kısmını bitireceğim.

11- Golden Rose Dipliner: Çok fazla dipliner kullanmam ama ziyan olmasın bu da, yarısı duruyordur.

12- Essence Köpük Fondöten: Görüldüğü gibi çılgınca kullandım. Çok çok seviyorum yaz için ideal asla yağlandırma vs yapmıyor. Kapatıcılığı az ama çok severek kullanacağım, kolaya kaçtım :)

13- Blistex Dudak Nemlendiricisi: Dudak ölü derilerini kurutarak kendi çapında nemlendirmeye çalışıyor :) Görüldüğü kadar kaldı, bitsin diye çıldırıyorum!

14- Watsons Makyaj Temizleme Mendilleri: Allahım iğrenç yağlı bir his bırakıyor nerden gidip de ikili paket aldıysam. Sakın almayın ya bir işe yaramıyor.

Bir de eklemeyi unuttuğum Arko'nun Mango&Mandalina el kremi var o da 100ml , yarısı duruyor. Fotoğraf için kusura bakmayın gece çektim canlar. Siz neler yaptınız bu kadınlar gününde, yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi çok çok öpüyorum.




6 yorum:

  1. Ohh ne iyi yapmışsınn bitanemm :)) Benimde yapma vaktim geldi ama zor geliyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzuuun zamanlık bir düşünmeden sonra yaptım bende bebeğimm biraz kolaya kaçtım ama başlamak lazım bi yerlerden yoksa çöp olacaklar :))

      Sil
  2. selam meri :) dün ben de senin gibi ipin ucunu fazlasıyla kaçırdım gratis indirimleri beni benden aldı doğrusu kendimi bu kadar kaybettiğimi pek hatırlamıyorum gece rüyamda far paletleri falan gördüm düşün o derece yani :)yazılarını büyük bir keyifle takip ediyorum :)bu doğallığın ve samimiyetin çok hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kübracıım :*

      Sil
  3. Az kalsın Watsons'tan Makyaj Temizleme Mendili alıcaktım :) İyi ki almamışım sen böyle bir yorum yaptıysan kesin güzel değildir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman deyim canım sakın alma sakın :) Cala markasınınkini al derim. Watsons'lardakinde 10 tane var Cala 25-30 civarı olmalı, öpüldün :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...