12 Mar 2013

Project 10 Pan

Merhabalar :)
Çoğumuzun masası alıpta bir köşede kalan ürünlerle dolu aslında sanırım az olandan başlayıp bitirmek gerekli sizinle paylaşmak istedim, binevi bir sorumluluk bunlar bitmeli size bunları bitirdiğimi söylemeliyim. :) Çoğunu gözüm bir daha görmek istemesede ziyan olsun istemediğimden sürüp sürüştürücem :))


Aralarında biteceğine üzüleceğim bir tek Japanese Cherry Blossom'um var o kadar diğerleri karsamba yapmasınlar artık :/



 *Clean&Clear'ın toniğiyle beraber süper ucuza aldığım peelingi içindeki kumcuklu yuvarlaklar pek cilde zarar vermiyor gibi ama ben hassasiyetten ve ara ara çıkan sivilcelerimden ötürü kullanmıyorum. Elimde ki peelinngler artık vücut için geçerliler 3 banyoluk canın var cicim.
*Pantene'in hiç bir amacı olmayan saç serumumu mu diyim ne ki bu? bi cacığa yaradığı yok. :/ Su dalgası yaptırdığım zamanlar pek bir hevesle saç ürünü deniyodum artık geride dibi kalan ürünlerim kaldı bi kaç sürüp hop çöpe :)




*Oriflame'in 2 yıl önce bir heves aldığım yüz kremi neymiş cilt rengini açarmış ay ışığı gibi parlatırmışta teeeeeee... Sırf bit diye olmadık yerlere yağlıyımda seni gör.
*The Body Shop'un gına getiren çilekli body butter ı bitsin bi süre yenilemeyeceğim bu 2. bıkışım ama bi kaç aya özleyip alıyorum elimde değil.:) ha nemlendirmesinde çok memnunum butterlar benim bebeklerim.
*Yves Rocher 'in vücut losyonu severek kullanıyorum cantaya atmalık :) unutmuşum bi köşelerde bulunca dedim bunuda hiç ediyim elden çıksın. (Minik şişelerimi mervem için saklıyorum zira miniş koleksiyonu yapıyor.:)
*Vaseline nemlendirici Şok'ta 2tl ye görüp al gitsin yaptığım kremim bitmiyor sanki ürüyor bilemedim bereketin dibi, acaba üretici firma bereketli olsun diye içine prinç tanesimi attı? Kokusunu anlayamasamda tüm çabam bitsin diye olucak.


*Çoğu genç kızın başına gelen 3 kozmetik ürünü;
1) Nivea Cherry kiss (liseeeliii vardı yaaağ liseelii)
2) Şeffaf rimel (tabiikiii gerçekten kıvrık parlak ve sağlıklı hem niye inanmıyosun ki al bak değince parmağmı boyamıyo ki eihihih :) / ffff ya illaki dedik bunları ergenliğin bünyeye verdiği çaktırmadan Makyaja Giriş I kısmındaki kandırımlarımız :)
3)Tabiki AVON göz makyaj temizleyicisi :(! ne kadar havalıydı oysa bir zamanlar benim gözümde ahh her ay kataloğunu beklediğim o günler ey gidiiiiiiy! Nolur bit 2 yıldır bitemedin bi.Bitte bi makyaj temizleyicisine para harciyim. Öyle rimelin yanında beleşe geldin diye zaten gözümde bi değerin yok,yağlısın diye iyice kinliyim bit te bi atıyım seni .
*Toplu fotoğrafta olmayan fakat dibinde kalan Benefit'in benetit'i sempatik bişey yanaklarım için ideal severek kullandım biticek. (şişesi lavink'e (merve))
*Nivea neden o 6 yıl önceki cherry kiss'ini çıkar mıyor ki? O dönem kapandı ve halen daha elime o kadar sevdiğim ve o kadar harika renk veren bi balm geçmedi. :/ Şöyle ki elinde dibi bile varsa bana satın yalvarabilirim kokusunu bile özledim burnumda tütüyor. :( bu stiğide bi umut aldım belki o rengi ,o yapıyı yakalar diye ama pehhh halt etmiş. Blistex'ime biraz ara verip bunu hayatımdan çıkarmak istiyorum. Nivea yetkilisi keşke göresin şu feryadı. Sen üret ben kolilerce alıyım torunumun torununa kalsın ...
*Japanese Cherry Blossom'um Merveyle bir alana bir bedavadan kapıverdiğimiz vücut spreyimiz bitsin istiyorum durdukça sanki kokuları değişiyor bitsin yenilerini deneyeyim :)

*Avon'un Magnify rimeli, şeffaf rimelimden sonra ilk rimelim makyaj temizleyicisini bedavaya getiren cicim :) Çok severek kullandım halen daha kullanımda 2 yıl oldu banamısın demiyor fakat kararlıyım bitmesi için 20 gün :))

20 güne kalmaz bir çoğu çöpe gider fakat kalan olursada en kısa zamanda gözüm görmesin istiyorum bunları..
Sevgiler Fatma. :)


3 yorum:

  1. meraba :) ben bişey merak ediyorum da The Body Shop ürünleri nerede satılıyor? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Body Shop maağazalarında mağazalara buradan ulaşabilirsin http://www.thebodyshop.com.tr/magazalarimiz.asp bir de mağazayı aradığında istediğin adrese istediğin ürünü gönderiyorlar ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...