28 Mar 2013

Neutrogena Tek Adımda Makyaj/Yüz Temizleyici

























Herkese merhabalar,

Bugün sizlere blog arşivimde olmazsa içimin rahat etmeyeceği bir üründen bahsedeceğim. Bir sene önce Fatmamla keşfetmiştik bunu. İkimiz de çok seviyoruz bunu <3 Bir an önce yaz gelsin ve biz yine birlikte olalım! Konumuz dünyanın en güzel keşfi,üşengeçliğime derman olan bu güzel ürün. Üşengeçliğe derman olmak ne demekse J


Tek tek göz makyajımı,yüz makyajımı temizlemeye üşendiğim vakitlerde bunu alıp güzelce yıkıyorum yüzümü. Fondöteni,makyajınızı güzelce temizliyor. Eyeliner ve rimelde yetersiz ise bir kez daha yıkayıp üzerinden geçiyorum.

Bu ürünün başka artısı güzelliği de yağsız olması, cildimde asla yağlanmaya sebep olmadı. Bu kadar övgü yeter der, fiyatının 14,90 Tl olduğunu söyler, herkesi öper giderim J

4 yorum:

  1. çok merak ediyorum bu ürünü :) bnde oldukça üşengeç bir insanımdır :) tam bnlik sanırım :) öpücükler :*

    YanıtlaSil
  2. Benimde severek kullandığım bir ürün :)
    Özellikle pratik olmasını çok seviyorum yıka yüzünü gözünü de silerken biraz ped kullan tek seferde hiç bir şey kalmıyor ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle 10 numara bir ürün bayılıyorum ben de :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...